ترامپ خواستار معین یک بازپرس ویژه برای پرونده تقلب انتخاباتی شد

به گزارش تیم علمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، برغم تأیید پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات 2020 آمریکا از سوی مجمع برگزینندگان رئیس جمهور (Electoral College) و معرفی وی به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی این کشور همچنان بر لزوم مشخص یک بازپرس ویژه جهت رسیدگی به موارد تقلب ادعایی در انتخابات سوم نوامبر پافشاری می کند.

ترامپ خواستار معین یک بازپرس ویژه برای پرونده تقلب انتخاباتی شد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

ترامپ در یک پیام توئیتری در اینباره نوشت: پس از مشاهده تقلب گسترده انتخاباتی در انتخابات ریاست جمهوری 2020، من با هرکسی که فکر می کند به یک بازپرس ویژه مقتدر، منصف، فرز و چابک نیازی نیست، به شدت مخالفم. این فاسدترین انتخابات در تاریخ کشور ماست و باید به دقت بررسی شود.

نشریه وال استریت ژورنال پیش از این گزارش داد که ترامپ مصرانه بر مشخص بازپرس های ویژه جهت انجام تحقیقات پیرامون تقلب ادعایی در انتخابات سوم نوامبر و همچنین رسیدگی به پرونده اتهامات فساد مالی هانتر بایدن پسر جو بایدن پافشاری می کند.

وال استریت ژورنال در گزارش خود می نویسد: ویلیام بار، دادستان کل می گوید که هیچ دلیلی برای مشخص یک بازپرس ویژه جهت انجام تحقیقات پیرامون پرونده هانتر بایدن یا تقلب انتخاباتی وجود ندارد و اینکه به باور او، تحقیقات در مورد اتهامات مطرح شده علیه پسر جو بایدن به طور مسئولانه و حرفه ای در دست پیگیری است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1465

به "ترامپ خواستار معین یک بازپرس ویژه برای پرونده تقلب انتخاباتی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ خواستار معین یک بازپرس ویژه برای پرونده تقلب انتخاباتی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید