توافق جلال و مسعود: فحاشی کنید، بازی را متوقف می کنیم

به گزارش تیم علمی، جلال حسینی در صفحه اینستاگرام خود مدعی شده با مسعود شجاعی همتای خود در تیم رقیب توافق نموده اند که اگر اتفاقات تلخی روی سکوها با فحاشی و بی احترامی طرفین همراه گردد اقدام به توقف بازی خواهند کرد.

توافق جلال و مسعود: فحاشی کنید، بازی را متوقف می کنیم

به گزارش خبرنگاران ، کاپیتان های دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی از توافق برای توقف بازی پرسپولیس - تراکتورسازی در صورت فحاشی روی سکوها خبر دادند. دیدار حساس این هفته بین پرسپولیس و تراکتورسازی روز یکشنبه در شرایطی برگزار خواهد شد که جلال حسینی خبر از توقف بازی در صورت فحاشی روی سکوها داده است. با توجه به حساسیت دیدار این تیم ها در بازی این هفته و کری طرفداران دو تیم طی روزهای اخیر به نظر می رسد این بار نیز حواشی بزرگی ساخته گردد. این مساله اما در اتفاقی جالب توجه با واکنش کاپیتان های دو تیم همراه شده. جلال حسینی در صفحه اینستاگرام خود مدعی شده با مسعود شجاعی همتای خود در تیم رقیب توافق نموده اند که اگر اتفاقات تلخی روی سکوها با فحاشی و بی احترامی طرفین همراه گردد اقدام به توقف بازی خواهند کرد تا روح فوتبال جوانمردانه را حفظ نمایند.

فوتبال ایران طی فصل جدید با اتفاقات تلخی همراه بوده که با واکنش چهره های فوتبال روبرو شده است و اکنون کاپیتان پرسپولیس و تراکتورسازی نیز در اقدامی جالب توجه به دنبال پاکسازی ورزشگاه ها از اتفاقاتی تلخ هستند که می تواند جذابیت های فوتبال را تحت شعاع قرار دهد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 107

به "توافق جلال و مسعود: فحاشی کنید، بازی را متوقف می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق جلال و مسعود: فحاشی کنید، بازی را متوقف می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید