توزیع 150 هزار نسخه اقلام معرفی جاذبه های گردشگری خراسان شمالی در نوروز 98

به گزارش تیم علمی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: در ایام نوروز سال جاری،150 هزار نسخه اقلام تبلیغاتی و بروشور گردشگری میان مسافران نوروزی توزیع شد.

توزیع 150 هزار نسخه اقلام معرفی جاذبه های گردشگری خراسان شمالی در نوروز 98

بهترین تجربه سفر را با سفرهای ادلیا تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه اظهار کرد: قریب به 150 هزار نسخه اقلام تبلیغاتی در حوزه گردشگری شامل بروشورهای معرفی موزه، نقشه راهنما و کتابچه های معرفی استان برای نوروز 98 طراحی، چاپ و توزیع شد.

یزدان پناه با اشاره به توزیع 5 هزار نسخه پازل با تصویر جاذبه های گردشگری استان، اضافه نمود: بیش از 10 هزار متر مربع بنر از جاذبه های گردشگری، تاریخی و فرهنگی نیز در سراسر استان نصب شد.

وی با اشاره به ظرفیت های بی شمار خراسان شمالی در زمینه گردشگری و لزوم معرفی آنان به مسافران و گردشگران، توضیح داد: در این راستا تعدادی بیلبورد نیز در استان های همجوار و شهرهای مسافرپذیر آنان تهیه و تابلوهای جاذبه های خراسان شمالی با هدف معرفی استان و جذب گردشگر نصب شد.

وی در مورد دیگر اقدامات انجام گرفته در حوزه معرفی ظرفیت های گردشگری استان گفت: در ایام نوروز ایستگاه های مختلفی در منطقه دشت، آشخانه، شیروان، فاروج، بجنورد و باباامان با حضور 20 راهنما تدارک دیده شد که با ارائه بروشور و هدایت های مختلف مسافران را با ظرفیت های گردشگری استان آشنا کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی با بیان اینکه این استان برای گردشگران و علاقه مندان به جاذبه های تاریخی و طبیعی گردشگری مقصدی بکر و جذاب است، عنوان نمود: این جاذبه ها در چهار فصل سال پذیرای گردشگران است و در امسال سعی داریم با برگزاری رویدادهای مختلف آنها را بیشتر معرفی کنیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 325

به "توزیع 150 هزار نسخه اقلام معرفی جاذبه های گردشگری خراسان شمالی در نوروز 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 150 هزار نسخه اقلام معرفی جاذبه های گردشگری خراسان شمالی در نوروز 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید