حفظ زمین های فوتبال، اصلی ترین دغدغه ورزش محلات اهواز

به گزارش تیم علمی، خبرنگاران/خوزستان رئیس شورای ورزش محلات اهواز با بیان این که مشکل اصلی ما در فوتبال عدم تثبیت اراضی محلات است و متاسفانه با توجه به توسعه شهری فضای اهواز به سختی توانسته ایم 89 زمین فوتبال در اختیارمان را حفظ کنیم، گفت: در حال حاضر حفظ زمین های فوتبال محلات، اصلی ترین دغدغه ما محسوب می شود.

حفظ زمین های فوتبال، اصلی ترین دغدغه ورزش محلات اهواز

ایوب غزی در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص شرایط ورزش محلات اهواز، اظهار کرد: در ورزش محلات بر حسب علاقه مندی گروه مخاطب مان در رشته های مختلفی از جمله والیبال، کاراته، فوتبال و دو و میدانی فعال هستیم. اما با توجه به اینکه فوتبال در ورزش محلات یک رشته کم هزینه است و تنها به یک زمین خاکی، توپ و البسه نیاز دارد، طبیعتا علاقه مندی به این رشته بیشتر بوده و برای ورزشکاران نیز به صرفه تر است.

وی با بیان اینکه 89 زمین خاکی و 500 تیم فوتبال در سطح محلات اهواز وجود دارد، افزود: در مجموع حدود 13 هزار ورزشکار سازمان یافته داریم و ان شاءالله در آینده نزدیک نیز سامانه ثبت اطلاعات ورزشکاران ورزش محلات نیز راه اندازی خواهد شد.

رئیس شورای ورزش محلات اهواز در خصوص مسائل پیش روی ورزش محلات نیز گفت: مشکل اصلی ما در رشته ای مانند فوتبال عدم تثبیت اراضی محلات است و متاسفانه با توجه به توسعه شهری فضای اهواز به سختی توانسته ایم 89 زمین فوتبالی که در اختیار داریم را حفظ کنیم. اگر بتوانیم این زمین ها را حفظ کنیم، مطمئنا در راستای ترویج فوتبال محلات کار بزرگی انجام داده ایم. در حال حاضر حفظ زمین های فوتبال محلات اصلی ترین دغدغه ما محسوب می شود.

وی افزود: خدا را شکر در چهار سال اخیر هیچ زمین فوتبال محلاتی را از دست ندادیم اما در حال حاضر یک زمین در شهرک الهیه داریم که تنها زمین فوتبال این شهرک محسوب می شود و متاسفانه به دلیل احداث ایستگاه برق در این محل می خواهند زمین را که به نام شهید لویمی نام گذاری شده است از ما بگیرند. تا به امروز مقاومت کرده ایم اما دست مان به جایی نمی رسد، در حالیکه این زمینه تنها امید علاقه مندان به فوتبال این منطقه محسوب می شود. در همین شهرک 250 ورزشکار داریم که همگی علاقه مند به ورزش هستند. امیدوارم علاوه بر این زمین، زمین های فوتبال کوی رمضان، کوی علی آباد و علوی را از دست ندهیم و بتوانیم خدمات بیشتری به ورزشکاران ارائه دهیم.

غزی اظهار داشت: تعداد ورزشکالان سازمان یافته ورزش محلات اهواز از تعداد ورزشکاران هیات های ورزشی استان نیز بیشتر است و بر این اساس انتظار داریم مسئولان به ویژه اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، یک کرسی و یک بودجه برای ورزش محلات در این اداره کل قرار دهند تا با دغدغه کمتری به جوانان در محلات خدمات رسانی کنیم.

وی بیان نمود: ما در ورزش محلات به بخش قهرمانی ورود نمی کنیم اما بیشتر ورزشکاران ما و فوتبالیست های مان توانسته اند به تیم های لیگ برتری نیز راه پیدا کنند و این نشان می دهد پتانسیل در ورزش محلات بسیار است که برای رشد و کشف آن ها نیاز به حمایت بیشتر مسئولان داریم. البته تفاهم نامه ای در راستای کشف همین استعدادها با باشگاه فولاد منعقد کردیم.

رئیس شورای ورزش محلات اهواز با بیان این که ورزش محلات بودجه مشخصی ندارد، گفت: البته تنها حامی ما شورای شهر و شهرداری است که در این زمینه نیز امسال مصوب کرده اند که البسه در اختیار ما بگذارند تا نصف تیم های مان را از این بابت پوشش دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1245

به "حفظ زمین های فوتبال، اصلی ترین دغدغه ورزش محلات اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حفظ زمین های فوتبال، اصلی ترین دغدغه ورزش محلات اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید