خبرنگاران ایجاد کمیته تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در دلفان لازم است

به گزارش تیم علمی، خرم آباد - خبرنگاران - فرماندار دلفان گفت: ایجاد کمیته تخصصی برای آنالیز و مشخص تکلیف ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرستان برای تصمیم گیری در این حوزه لازم است.

خبرنگاران ایجاد کمیته تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در دلفان لازم است

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

حشمت بهمنی روز سه شنبه در جلسه کارگروه ویژه پیشگیری از تخلفات ساخت و ساز و تغییر کاربری غیر مجاز دلفان به اهمیت مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز اشاره نمود و اضافه نمود: تخلفات باید در اسرع وقت شناسایی و از پیشرفت ساخت و سازها جلوگیری گردد و دستگاه های مربوطه با نگاه جامع و ایجاد رفتارهای بین بخشی، جهت برطرف مسائل موجود در خصوص تخلفات ساخت و ساز غیر مجاز با این موضوع مهم برخورد نمایند

بهمنی با بیان اینکه بیشترین میزان تخلفات مربوط به اضافه ساخت مازاد بر پروانه ساختمانی است، اعلام کرد: شهرداری ها به طور جدی از ساخت و ساز غیرمجاز در محدوده شهر و حریم ممانعت به عمل آورند. بخشداران، بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی نیز موظفند از هر گونه ساخت و ساز در روستاها جلوگیری نمایند.

وی اضافه نمود: افزایش نظارت دقیق بر فعالیت ها در حریم با افزایش گشت زنی ها، دقت و سرعت عمل در ارائه گزارش تخلفات، پیگیری و به نتیجه رساندن گزارش ها و مستند سازی فعالیت های انجام شده از جمله اقداماتی است که با تشکیل کمیته تخلفات، اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: هرگونه ساخت و ساز در اراضی ملی و کشاورزی بدون مجوزهای لازم غیرقانونی بوده و درصورت مشاهده باید برخورد جدی قانونی و بدون اغماض گردد.

فرماندار دلفان گفت: هرگونه واگذاری انشعابات آب، برق، گاز و تلفن به ساختمان های غیر مجاز که مجوزهای لازم را ندارد، ممنوع است.

شهرستان دلفان با 150 هزار نفر جمعیت در شمال لرستان است

منبع: ایرنا
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1390

به "خبرنگاران ایجاد کمیته تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در دلفان لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ایجاد کمیته تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در دلفان لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید