خبرنگاران خانه خاموش در جشنواره ویزیون دو ریل سوئیس

به گزارش تیم علمی، تهران- خبرنگاران- پروژه مستند سینمایی خانه خاموش به فهرست چهار پروژه برگزیده بخش راف کات پنجاه و دومین جشنواره بین المللی فیلم مستند ویزیون دو ریل در کشور سوییس راه یافت.

خبرنگاران خانه خاموش در جشنواره ویزیون دو ریل سوئیس

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، فیلم مستند خانه خاموش به کارگردانی فرناز و محمدرضا جورابچیان و تهیه کنندگی الهه نوبخت در بخش راف کات پنجاه و دومین جشنواره بین الملی فیلم مستند ویزیون دو ریل سوییس پذیرفته شد.

این فیلم که فراوری آن بیش از چهار سال به طول انجامیده به عنوان نماینده ایران در این دوره از رقابت های فراوری فیلم مستند در این رویداد اروپایی پذیرفته شده است.

در این بخش تنها چهار پروژه محصول مشترک از کشورهای آمریکا، مکزیک، برزیل، کامرون، بلژیک، آفریقای جنوبی، فیلیپین و ایران انتخاب شده اند.

خانه خاموش پرتره خانواده ای تهرانی است که زندگی آنها در چند دهه به تصویر کشیده می گردد.

فرنار و محمدرضا جورابچیان پیش از این، فیلم مستند اعتراض وارد نیست را کارگردانی و تهیه نموده بودند.

جشنواره فیلم مستند ویزیون دو ریل سوییس گفته می گردد، تنها جشنواره مستند کشور سوییس و یکی از مهمترین جشنواره های مستند دنیا است که سال جاری پنجاه و دومین دوره آن از تاریخ15 آوریل تا 25 آوریل (26فروردین الی5 اردیبهشت به صورت آنلاین و با پذیرش تعداد محدودی میهمان برگزار می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1619

به "خبرنگاران خانه خاموش در جشنواره ویزیون دو ریل سوئیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خانه خاموش در جشنواره ویزیون دو ریل سوئیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید