خطر مصدومیت شدید صلاح از بیخ گوش لیورپول گذشت

به گزارش تیم علمی، بعضی منابع خبری اطلاع داده اند که محمد صلاح در جریان دیدار برابر لسترسیتی با مصدومیت شدیدی روبرو نشده و مشکل خاصی برای همراهی لیورپول ندارد.

خطر مصدومیت شدید صلاح از بیخ گوش لیورپول گذشت

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بازیکن تیم ملی مصر در جریان پیروزی 1 - 2 لیورپول برابر لستر و پس از برخورد با هافبک این تیم مجبور به ترک زمین بازی شد. پس از بازی نیز یورگن کلوپ تکل زده شده روی این بازیکن را بسیار خطرناک خواند و از بازیکنان خواست که آرامتر در زمین بازی نمایند. سایت گل خبر داده که آزمایشات اولیه نشان داده که مصدومیت شدیدی در مچ پای صلاح دیده نشده و لگامنت او آسیب ندیده است. صلاح در طول این هفته با دقت بیشتری مورد آزمایش قرار خواهد نمود، اما منابع نزدیک به این باشگاه به سایت گل خبر داده اند که او می تواند تیمش را در بازی بعدی برابر منچستریونایتد که در تاریخ 28 مهر ماه برگزار خواهد شد، همراهی کند.

تیم ملی مصر نیز به این بازیکن استراحت داده و بدین ترتیب او در وقفه بازی های ملی می تواند به استراحت بپردازد تا مصدومیتش هرچه سریعتر روند بهبود خود را طی کرد. بازیکنانی از لیورپول که در تیم های ملی حضور نخواهند داشت این هفته استراحت دارند، اما پس از آن برنامه های خاصی را در پیش خواهند داشت. صلاح نیز تحت نظر تیم پزشکی باشگاه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 433

به "خطر مصدومیت شدید صلاح از بیخ گوش لیورپول گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطر مصدومیت شدید صلاح از بیخ گوش لیورپول گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید