درخواست سرمربی تیم والیبالخجسته از فدراسیون والیبال

به گزارش تیم علمی، به گزارش خبرنگاران، در چارچوب دیدارهای هفته دوم لیگ متمرکز والیبال بانوان در گروه ب، تیم خجسته اسلامشهر با نتیجه 3 بر صفر تیم ستارگان فارس را شکست داد.

درخواست سرمربی تیم والیبالخجسته از فدراسیون والیبال

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

اعظم عیدی، سرمربی تیم والیبال خجسته اسلامشهر پس از پیروزی تیمش مقابل ستارگان فارس گفت: آخرین بازی هفته دوم لیگ برتر والیبال بانوان بود. تیم ستارگان فارس را در هفته نخست با نتیجه 3 بر صفر در شرایطی شکست دادیم که اشتباهاتی داشتیم. اما امروز اشتباهات خود را به حداقل رساندیم و طبق برنامه ریزی پیش بینی شده پیروز شدیم امروز بدون اشتباه با نتیجه سه بر صفر پیروز شویم.

سرمربی تیم والیبال خجسته اسلامشهر ادامه داد: در حال حاضر در گروه خود در رتبه سوم جای داریم. تقاضای ما از فدراسیون این است که از هر گروه سه تیم به مرحله بعد راه پیدا کنند. تا تیم ما که برای نخستین بار سابقه حضور در سوپر لیگ را به دست آورده بتواند در مرحله بعد با تیم های سایپا و شهرداری قزوین دیدار کند.

وی ادامه داد: شاید نتیجه کسب نکنیم اما اتفاق خوبی برای ما است تا با تیم های خوبی مانند سایپا و شهرداری قزوین دیدار و تجربه کسب کنیم. اگر هم این اتفاق رخ نداد و فدراسیون با درخواست ما موافقت نکرد درخواست دیگرمان این است تا تیم های سوم و چهارم هر گروه برای کسب مقام های پنجم تا هشتم بازی ها را به صورت رفت و برگشت برگزار کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1455

به "درخواست سرمربی تیم والیبالخجسته از فدراسیون والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست سرمربی تیم والیبالخجسته از فدراسیون والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید