درگذشت خواننده برنده گرمی

به گزارش تیم علمی، آل جارو خواننده آمریکایی که در طول پنج دهه فعالیت هنری اش هفت جایزه گرمی را به دست آورد در سن 76 سالگی درگذشت.

درگذشت خواننده برنده گرمی

به گزارش ایسنا، گاردین نوشت: اَل جارو خواننده آمریکایی که در طول پنج دهه فعالیت هنری اش، هفت جایزه گرمی را به دست آورد، در سن 76 سالگی فوت کرد.

این خواننده پاپ و R&B، دو روز پس از این که اعلام نمود به دلیل خستگی مفرط، تور خود را کنسل می نماید، در بیمارستانی در لس آنجلس درگذشت. خبر درگذشت او ساعاتی پس از اعلام فهرست برندگان جوایز گرمی 2017 که به اسکار دنیای موسیقی شهرت دارد، در فیس بوک منتشر شد.

جارو یکی از معدود هنرمندانی بود که در سه بخش جاز، پاپ و R&B پیروز به دریافت جایزه گرمی شده بود. یکی از مشهورترین ترانه های او ما در این عشق با هم هستیم نام دارد که در آلبوم سال 1981 منتشر شد. او همچنین ترانه سریال تلویزیونی Moonlighting با بازی بوروس ویلیس را هم خوانده بود.

ال جارو اولین آلبوم خود را در سن 35 سالگی منتشر کرد. این هنرمند پیش از ورود به دنیای موسیقی، ورزشکار بود. او مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته توانبخشی آوازی گرفته بود و در گروه های جاز سان فرانسیسکو گیتار می نواخت

مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1331

به "درگذشت خواننده برنده گرمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگذشت خواننده برنده گرمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید