رابرت دنیرو: ترامپ احمق هشدار کرونا را نادیده می گیرد

به گزارش تیم علمی، رابرت دنیرو در برنامه پربیننده تلویزیونی The Late Show ضمن انتقاد از عملکرد دولت ترامپ در بحران کرونا، گفت در فیلمی در نقش فرماندار نیویورک ظاهر می شود.

رابرت دنیرو: ترامپ احمق هشدار کرونا را نادیده می گیرد

به گزارش خبرنگاران از فارس، رابرت دنیرو با حضور در یکی از پربیننده ترین برنامه های زنده تلویزیونی آمریکا از عملکرد دولت ترامپ در موضوع بحران کرونا شدیدا انتقاد کرد.

او در این برنامه خاطرنشان کرد که در فیلمی با موضوع بحران شیوع ویروس کرونا در نقش اندرو کومو فرماندار نیویورک ظاهر می شود.

رابرت دنیرو با حضور در برنامه The Late Show (نمایش دیرهنگام) در چت تصویری با استفن کولبرت مجری مشهور آمریکایی در مورد فعالیت هایش در خانه، عدم رضایت از خدمت رسانی دولت در موضوع بحران ویروس کرونا و اینکه در قرنطینه چه رسانه ای را دنبال می کند صحبت کرد.

استفن کولبرت مجری برنامه از دنیرو در مورد چگونگی قرنطینه در خانه پرسید و دنیرو پاسخ داد: نسخه های فیلم نامه را تلفنی می خوانم، ورزش می کنم و برای زنده ماندن تلاش می کنم. هر روز وزنه میزنم تا تراکم و استحکام استخوانهایم را حفظ کنم. یک سری ورزش های روتین نظیر استفاده از تردمیل نیز انجام می دهم.

دنیرو در ادامه صحبت هایش از بازی در فیلمی جدید خبر داد و گفت: در فیلمی با موضوع کرونا بازی خواهم کرد. من در این فیلم در نقش اندرو کومو فرماندار فعلی نیویورک ایفای نقش خواهم کرد.

دنیرو ضمن انتقاد شدید از عملکرد دولت ترامپ در مواجهه با بحران کرونا، با اشاره به اندرو کومو، فرماندار نیویورک اضافه نمود: او کاری را انجام می دهد که یک رئیس جمهور باید انجام دهد. پاندمی کرونا یک تراژدی ملی است و تلاش های دولت برای کنترل شیوع ویروس کرونا ناامید کننده است.

هنرپیشه فیلم های به یاد ماندنی گاو خشمگین و راننده تاکسی گفت: رئیس جمهور آمریکا احمق است که بسیاری از علائم هشدار دهنده شیوع کرونا را نادیده می گیرد. شرایط بحران کرونا در آمریکا وحشتناک است. همه نگرانی ها در مورد انتخاب مجدد ترامپ است. من دیگر حرفی برای گفتن ندارم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1044

به "رابرت دنیرو: ترامپ احمق هشدار کرونا را نادیده می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رابرت دنیرو: ترامپ احمق هشدار کرونا را نادیده می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید