مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از مخاطرات مسابقه فناوری بین چین و ایالات متحده تا تغییرات در نقشه های گوگل

به گزارش تیم علمی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از مخاطرات مسابقه فناوری بین چین و ایالات متحده تا تغییرات در نقشه های گوگل

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

مسابقه بین چین و آمریکا، دو ابرقدرت دنیا، دارای ابعاد مختلفی است، از کشمکش های مربوط به سهمیه های فلزی گرفته تا نزاع ها بر سر ویزای دانشجویی. یکی از نگران نماینده ترین و کمتر دیده شده ترین ابعاد، مسابقه در خصوص جنگ با هوش مصنوعی است. هر دو کشور در حال سرمایه گذاری مبالغ زیادی در هوش مصنوعی نظامی هستند و از ربات های خودمختار تا نرم افزارهای هوشمند پیغام رسان به فرمانده جنگ را فراوری می نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

برای تنظیم مجدد گوگل کروم، باید وارد تنظیمات مرورگر خود شوید. اگر گوگل کروم عملکرد نادرستی را شروع کرد ، یا افزونه هایی را ایجاد نموده اید که باعث ایجاد اشکالات می شوند ، یک راه آسان برای برطرف مشکل ، تنظیم مجدد مرورگر است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوگل مپس از جمله برنامه هایی است که به طور مرتب به روزرسانی دریافت می نماید و اکنون نیز خبر رسیده که گوگل مپس سیستم دسترسی سریع به خطوط حمل و نقل را دریافت نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اگر به هواشناسی علاقه دارید یا در خصوص الگوهای حرکات ابرها وسواس دارید یا به راحتی از تماشای منظره زمین از فضا لذت می برید و دوست دارید بینید که اوضاع در اطراف این سیاره آبی رنگ چگونه به نظر می رسد می توانید این مناظر را به وسیله گوگل ارث به روزرسانی شده به شکلی بسیار زیباتر از گذشته ببینید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

تکنولوژی دیپ فیک یا جعل عمیق روز به روز ابعاد نگران نماینده تری پیدا می نماید. درواقع این نوع تکنولوژی که می تواند چهره افراد مشهور را در فیلم یا عکس های جعلی جایگزین کند از دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده تا اسکارلت جوهانسون را درگیر خود نموده است. اکنون یک اپلیکیشن چینی که به راحتی در دسترس کاربران است باعث به صدا درآمدن زنگ خطر شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ایلان ماسک؛ مدیرعامل تسلا که سابقه پیغام های توییتری بی پروای متعددی را دارد اکنون با ارسال یک پیغام توییتری درباره خودرو الکتریکی پورشه حاشیه ساز شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 345

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از مخاطرات مسابقه فناوری بین چین و ایالات متحده تا تغییرات در نقشه های گوگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از مخاطرات مسابقه فناوری بین چین و ایالات متحده تا تغییرات در نقشه های گوگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید