رخنه کرونا در فینال لیگ برتر فوتسال

به گزارش تیم علمی، دروازه بان ملی پوش تیم فوتسال مس سونگون به دلیل دیر رسیدن جواب تست کرونایش با ممانعت مسئولان اصفهانی از حضور بازی فینال لیگ برتر رو به رو شد.

رخنه کرونا در فینال لیگ برتر فوتسال

به گزارش ، دور نخست فینال لیگ برتر فوتسال ایران در فصل 98-99 در اصفهان برگزار شد و مس سونگون توانست گیتی پسند را 4 بر 3 شکست دهد. از حواشی این دیدار غیبت علیرضا صمیمی در ترکیب 12 نفره مس بود که ابتدا از سوی مسی ها مصدومیت عنوان شد، اما طبق پیگیری خبرنگار ما این موضوع صحت نداشته و صمیمی از لحاظ جسمانی هیچ مسئله ای ندارد.

دروازه بان ملی پوش مس سونگون که به دلیل اینکه تست کرونایش مشکوک اعلام شده بود، مجبور به انجام تست مجدد شده بود و پس از اینکه تست مجدد وی منفی شد، مسئولان سازمان لیگ فوتسال مجوز بازی را برایش صادر کرده بودند، اما مسئولان اصفهانی دیر رسیدن جواب تست کرونا را بهانه ای قرار دادند تا صمیمی از بازی در دور اول فینال محروم شود.

مسئولان مربوطه پزشکی و تربیت بدنی اصفهانی به این موضوع اصرار داشتند که می بایست پاسخ آزمایش کرونا چهارشنبه به دستشان برسد، اما آزمایشگاه پاسخ را در حدود ظهر پنجشنبه به دستشان رسانده بود و این موضوع باعث محرومیت صمیمی شد.

نکته عجیب این است که اگر صمیمی مبتلا به کرونا بود و این موضوع را دلیل بر عدم حضور وی در دیدار اول فینال اعلام کرده بودند، چرا با تیم مس در روز های گذشته اش تمرین می کرد؟ در این صورت با توجه به ذات فوتسال می توان گفت تمامی بازیکنان مس احتمال آلودگی دارند.

دیدار برگشت تیم های فوتسال مس سونگون و گیتی پسند اصفهان روز جمعه 6 تیر ماه از ساعت 18 در سالن بدون تماشاگر شهید پورشریفی تبریز برگزار می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1136

به "رخنه کرونا در فینال لیگ برتر فوتسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رخنه کرونا در فینال لیگ برتر فوتسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید