رونالدو پس از جا گذاشتن دایی: حالا این رکورد بی نظیر مال من است، یک افتخار دیگر به موزه ام اضافه شد

به گزارش تیم علمی، کاپیتان تیم ملی پرتغال از تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ فوتبال در رده ملی ابراز خرسندی کرد.

رونالدو پس از جا گذاشتن دایی: حالا این رکورد بی نظیر مال من است، یک افتخار دیگر به موزه ام اضافه شد

به گزارش خبرنگاران، دوران صدرنشین علی دایی در جدول برترین گلزنان فوتبال ملی به سرانجام رسید. کریستیانو رونالدو با دو گلی که در پیروزی 2 بر یک شب گذشته (چهارشنبه) ملی پرتغال مقابل ایرلند در دور چهارم مرحله مقدماتی جام دنیای 2022 قطر به ثمر رساند، نه تنها تیمش را در واپسین دقایق از شکست خانگی نجات داد بلکه به تنهایی آقای گل فوتبال ملی دنیا شد.

او که پس از هدر دادن یک پنالتی در دقیقه 15، آن را با گلزنی در دقایق 89 و 6+90 جبران کرد، در خاتمهی مسابقه به شبکه RTP پرتغال گفت: تیم ما تا خاتمه ایمان داشت که می تواند بازی را ببرد. من هم باور داشتم. 10 دقیقه به سرانجام بازی من از طرفداران خواستم که تشویق مان نمایند. زمانی که کوشش های تیم نتیجه نمی دهد، حمایت طرفداران ضروری تر می گردد. آنها به ما انرژی و روحیه دادند. من بابت دو گلم که باعث پیروزی مان شد و همینطور بابت رکوردشکنی بسیار خوشحالم، خیلی خوشحالم.

رونالدو اضافه کرد: من هنوز برای ادامه دادن به فوتبال و بازی کردن انگیزه زیادی دارم و قراردادی که به تازگی (با منچستریونایتد) بسته ام این را نشان می دهد. من دارم به خانه برمی گردم. اگر ما هر روز با انگیزه بهتر شدن از خواب بیدار شویم و از حمایت طرفداران و خانواده بهره مند باشیم، اتفاقات عظیمی رخ می دهند. من اکنون 4 فرزند دارم. کریستیانیو (فرزند اول رونالدو) الان دیگر همه چیز را درک می نماید و مفهوم کوشش و تحت فشار قرار گرفتن را می فهمد. آنها در حالی دارند عظیم می شوند که می بینند که پدرشان دارد گل می زند و جام می برد و این همان چیزی است که من بیشتر از همه می خواهم.

کاپیتان تیم ملی پرتغال بار دیگر به رکوردش اشاره داشت و گفت: حالا این رکورد بی نظیر مال من است. من بی نهایت خوشحالم و این یک افتخار دیگر برای موزه ام شد.

رونالدو درباره بازگشتش به منچستریونایتد هم تأکید کرد: رفتن من به منچستریونایتد بازگشت به خانه است. منچستریونایتد همواره در قلب من جا داشته است. من هنوز چند سال دیگر تا سرانجام دوران بازی ام فاصله دارم و می خواهم در این سال های به جامانده هم بدرخشم. لیگ برتر انگلیس هم برترین لیگ فوتبال دنیاست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1831

به "رونالدو پس از جا گذاشتن دایی: حالا این رکورد بی نظیر مال من است، یک افتخار دیگر به موزه ام اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو پس از جا گذاشتن دایی: حالا این رکورد بی نظیر مال من است، یک افتخار دیگر به موزه ام اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید