سرمربی ایتالیایی مورد توجه شیخ سلمان و نیوکاسل

به گزارش تیم علمی، ممکن است لوچانو اسپالتی، سرمربی باتجربه ایتالیایی فصل بعد راهنمایی نیوکاسل را بر عهده گیرد.

سرمربی ایتالیایی مورد توجه شیخ سلمان و نیوکاسل

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اخبار حاکی از آن ات که شیخ سلمان عربستانی قصد داد برای فصل بعئد باشگاه لیگ فزونی نیوکاسل را خریداری نموده و مالکیت این باشگاه را بر عهده گیرد. به همین دلیل نام های بزرگی برای انتقال به این باشگاه مطرح شده و سایت کالچومرکاتو مدعی شد لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیایی ممکن است راهنمایی این تیم را بر عهده گیرد.

لوچانو اسپالتی بعد از تجربه نسبتا پیروز در اینتر در حال حاضر راهنمایی هیچ تیمی را بر عهده ندارد و با توجه به تجربه خوب او در بازسازی تیم ها، ممکن است گروه جدید مدیریتی ابتدا به این سرمربی ایتالیایی اعتماد نمایند.

همچنین در صورت حضور لوچانو اسپالتی روی نیمکت نیوکاسل، شاید راجا ناینگولان نیز راهی این تیم گردد. ناینگولان بعد از سپری کردن یک دوره نه چندان خوب در اینتر ابتدای این فصل به صورت قرضی راهی کالیاری شد و آینده او نیز در هاله ای از ابهام واقع شده است. البته در روزهای اخیر نام گزینه های سرشناس تری نیز برای حضور روی نیمکت نیوکاسل مطرح شده است. پیش از این از مائوریتسیو پوچتینو و مکس آلگری به عنوان دو نامزد اصلی این تیم انگلیسی نام برده شده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1015

به "سرمربی ایتالیایی مورد توجه شیخ سلمان و نیوکاسل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی ایتالیایی مورد توجه شیخ سلمان و نیوکاسل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید