سولسشایر: نبردیم اما ابهامی که درباره تیم مان وجود داشت را رفع کردیم

به گزارش تیم علمی، سرمربی شیاطین سرخ می گوید فرار تیمش از شکست در خانه برنلی، یکی دیگر از ویژگی های مثبت تیمش را به اثبات رسانده است.

سولسشایر: نبردیم اما ابهامی که درباره تیم مان وجود داشت را رفع کردیم

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال منچستریونایتد شب گذشته (سه شنبه) در دیداری خارج از خانه مقابل برنلی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس، درحالی به تساوی 2 بر 2 رضایت داد که تا دقیقه 87 این بازی 2 بر صفر عقب بود و در عرض 5 دقیقه با گل های پوگبا و لیندلوف از شکست گریخت.

این نتیجه اگرچه به بردهای متوالی منچستریونایتد با راهنمایی اولگنار سولسشایر سرانجام داد اما به روند شکست ناپذیری تیم او ادامه داد. سولسشایر که برای اولین بار به عنوان سرمربی منچستریونایتد در یک بازی شاهد عقب افتادن این تیم بود، گفت: فکر می کنم که این بازی جواب سؤالی که خیلی از شما داشتید را داد؛ اینکه آیا اگر منچستریونایتد در یک بازی یکی دو گل عقب بیفتد باز هم می تواند به بازی برگردد یا نه. در راه آمدن به اینجا (اتاق نشست خبری) بسیاری از اعضای تیم مرا نگه داشتند و بسیاری از مردم هم روحیه فوق العاده تیم را ستودند و از روحیه جنگنده فوق العاده ای که تیم ما برای بازگشت به بازی نشان داد، تمجید می کردند. من از یک امتیازی که از این بازی گرفتیم راضی ام اما خب می توانستیم هر سه امتیاز را بگیریم هرچند که وقت مان تمام شد. ما خیلی دیر به بازی برگشتیم. این هم اما بخشی از پروسه یادگیری ماست.

سولسشایر در این بازی آندریاس پریرا را برای اولین بار از ماه آگوست در ترکیب منچستریونایتد قرار داد و این بازیکن برزیلی بود که در صحنه گل اول برنلی با لو دادن توپ در میانه میدان مسبب عقب افتادن منچستریونایتد شد. سرمربی نروژی شیاطین سرخ همچنین روملو لوکاکو را در نوک خط مله قرار داد و مارکوس رشفورد آماده - کسی که در 4 بازی پیاپی در لیگ برتر گلزنی نموده بود - را هم به گوش خط حمله برد. با این حال سرمربی 45 ساله من یونایتد از تصمیمات فنی اش در این بازی ابراز رضایت کرد.

سولسشایر اضافه کرد: تصمیم من درست بود. ما تعدادی مصدوم داشتیم و متأسفانه پریرا هم پریرا در صحنه گل اول نقش داشت اما همه تیم در اتفاقاتی که در بازی رخ می دهد مسئول است. ما خودمان را به دردسر انداختیم. به جای اینکه بازی را با پاس روبه جلو آغاز کنیم، یک پاس رو به عقب اشتباه دادیم و این هم نکته ای دیگر است که باید از آن درس بگیریم.

منچستریونایتد ممکن است به زودی یکی از بازیکنان خود را از دست بدهد چرا که گفته می گردد، هافبک بلژیکی اش مروان فلینی در آستانه انتقال به سوپرلیگ چین است. طبق گزارش ESPN، فلینی در یکقدمی تیم شاندونگ لوننگ چین است. سولسشایر اما گفت که از وضعیت فلینی و آینده او بی اطلاع است. او گفت: من تمام طول روز مشغول بوده ام و به همین دلیل از آخرین اخبار اطلاعی ندارم پس باید منتظر ماند و دید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 148

به "سولسشایر: نبردیم اما ابهامی که درباره تیم مان وجود داشت را رفع کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر: نبردیم اما ابهامی که درباره تیم مان وجود داشت را رفع کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید