شرایط دریافت وام ودیعه مسکن اعلام شد

به گزارش تیم علمی، خبرنگاران: وزیر راه و شهرسازی گفت: مطابق تصمیم گیری های اجرا شده برای پرداخت تسهیلات، واحد مسکونی که در اختیار مستاجران واقع شده است باید مطابق با الگوی مسکن باشد؛ بدین معنا که حداکثر متراژ واحد مسکونی مستاجران تهرانی برای برخورداری از این تسهیلات 75 و در سایر شهرهای کشور 90 مترمربع در نظرگرفته شده است.

شرایط دریافت وام ودیعه مسکن اعلام شد

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ترک اصل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محمد اسلامی به بیان جزییاتی از تسهیلات یاری هزینه ودیعه مسکن پرداخت و اضافه کرد: قرار شده است، کمیته تامین منابع ستاد ملی مبارزه با کرونا با موضوع بانک مرکزی، اقدامات لازم در این خصوص را مدنظر قرار دهد و بخشی از منابع 75 هزار میلیاردتومانی که برای مبارزه با کرونا تخصیص داده شده است را برای یاری به مستاجران نیازمند در نظر گیرند.

او اضافه کرد: مطابق تصمیم گیری های اجرا شده برای پرداخت این تسهیلات، واحد مسکونی که در اختیار مستاجران واقع شده است باید مطابق با الگوی مسکن باشد؛ بدین معنا که حداکثر متراژ واحد مسکونی مستاجران تهرانی برای برخورداری از این تسهیلات 75 و در سایر شهرهای کشور 90 مترمربع در نظرگرفته شده است.

اسلامی نکته مهم دیگر برای پرداخت این تسهیلات را وجود قرارداد رسمی اجاره، میان موجر و مستاجر خواند و گفت: این تسهیلات پس از نهایی شدن به عنوان یاری هزینه ودیعه مسکن به وسیله شبکه بانکی در اختیار مالکان قرار می گیرد و مستاجران صرفا کارمزد تسهیلات را پرداخت می نمایند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1065

به "شرایط دریافت وام ودیعه مسکن اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط دریافت وام ودیعه مسکن اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید