شناسایی فرصت های سرمایه گذاری گردشگری آبی در قزوین

به گزارش تیم علمی، در دومین کمیته میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین، امکان بهره برداری از طرح های گردشگری آبی استان در حاشیه سدها و رودخانه ها مورد آنالیز نهاده شد.

شناسایی فرصت های سرمایه گذاری گردشگری آبی در قزوین

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین، دومین کمیته میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی قزوین با حضور علیرضا خزائلی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، ملکی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای و نمایندگان دستگاه های اجرایی عضو کمیته، صبح امروز 16 آذر 98 در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین برگزار گردید.

در این جلسه امکان بهره برداری از طرح های گردشگری آبی استان در حاشیه سدها و رودخانه ها مورد آنالیز نهاده شد و سد انحرافی زیاران، سد نهب تاکستان و آبگرم یله گنبد به عنوان اولویت اجرای طرح های گردشگری در حاشیه تاسیسات آبی استان انتخاب و مقرر شد شرکت آب منطقه ای استان قزوین نسبت به انجام مطالعات و فراخوان جذب سرمایه گذار اقدام کند.

همچنین در این جلسه، درخواست سرمایه گذار کمپ گردشگری تاکستان برای توسعه و تملک کمپ مذکور مورد آنالیز نهاده شد.

جلسات کمیته میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زیرگروه کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه گذاری استان با هدف آنالیز و حل موضوعات مرتبط با سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با حضور کارشناسان دستگاه های عضو به صورت مستمر برگزار و مصوبات آن در جلسات کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه گذاری استان مطرح می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 672

به "شناسایی فرصت های سرمایه گذاری گردشگری آبی در قزوین" امتیاز دهید

1 کاربر به "شناسایی فرصت های سرمایه گذاری گردشگری آبی در قزوین" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی فرصت های سرمایه گذاری گردشگری آبی در قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید