شوخی جنجالی برنامه خندوانه درباره نویسندگان

به گزارش تیم علمی، شوخی این دو پیشکسوت فوتبال با خنده های رامبد جوان مجری برنامه همراه شد که سخنان آن ها و قهقه های جوان با انبوهی از نقدها روبرو شد.

شوخی جنجالی برنامه خندوانه درباره نویسندگان

برنامه خندوانه شامگاه چهارشنبه، 22 اردیبهشت و در ویژه برنامه عید فطر از خداداد عزیزی و فیروز کریمی پیشکسوتان نامدار فوتبال دعوت نموده بود. در بخشی از برنامه رامبد جوان با آن ها بازی هایی را ترتیب داد.

در یکی از بازی ها از عزیزی و کریمی سوال شد نام سه نویسنده ایرانی را بگویند، خداداد عزیزی در پاسخ به این سوال گفت نویسنده از کجایم بیاورم و فیروز کریمی در تکمیل جواب خداداد عزیزی، مطرح نمود: نویسنده های ایرانی بیکارند و از بیکاری می نویسند و ما با آن ها کاری نداریم.

شوخی این دو پیشکسوت فوتبال با خنده های رامبد جوان مجری برنامه همراه شد که سخنان آن ها و قهقه های جوان با انبوهی از نقدها روبرو شد.

علاوه بر آن ها کنایه هایی نیز به واکنش رامبد جوان هم زده شد، چراکه او بعنوان مجری به جملات و شوخی های مهمانانش واکنش مثبت نشان داده بود که همین امر باعث شد تا نوک پیکان انتقاد ها به سمت او نیز بچرخد که در نهایت با عذرخواهی جوان همراه شد، اما عذرخواهی او انتها ماجرا نبود.

از طرف دیگر خداداد عزیزی نیز نسبت به نقدها وارد شده به سخنان او واکنش نشان داده و گفته که اگه شخصی تو برنامه تلویزیونی راجع به نویسنده و نویسندگی نظری می دهد خودش جوابگوی گفتارش است، من هیچ گاه توهینی انجام ندادم و نخواهم داد و همه مشاغل برای من عزیز می باشند.

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیومنبع: فرادید
انتشار: 26 خرداد 1400 بروزرسانی: 26 خرداد 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1708

به "شوخی جنجالی برنامه خندوانه درباره نویسندگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوخی جنجالی برنامه خندوانه درباره نویسندگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید