فاضلی: زیاری کمر نساجی را شکست، او را هیچ وقت نمی بخشم، باید 4 بر صفر پیروز می شدیم

به گزارش تیم علمی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران به شدت از قضاوت حسین زیاری در دیدار تیمش مقابل پیکان انتقاد کرد.

فاضلی: زیاری کمر نساجی را شکست، او را هیچ وقت نمی بخشم، باید 4 بر صفر پیروز می شدیم

به گزارش خبرنگاران، وحید فاضلی پس از شکست 2 بر یک نساجی مازندران مقابل پیکان گفت: ما امروز به داور باختیم و امیدوارم او و کسانی که این داوران را انتخاب می کنند، شهامت عذرخواهی داشته باشند. داور کمر نساجی را شکست. این تیم هوادار دارد. داور مسابقه دو پنالتی و یک گل سالم ما را نگرفت و نمی دانم باید چگونه موقعیت بسازیم. بازیکنان ما دقت لازم را نداشتند و از چند فرصت تک به تک با دروازه بان حریف استفاده نکردند. بعد هم شرایط اینگونه می شود.

زیاری را تا عمر دارم نمی بخشم.، وی با انتقاد شدید از داور مسابقه شرح داد: پیش تر گفتم مربیان جوان را با اشتباه داوری نسوزانید. من می نویسم و امضا می کنم که داور دو پنالتی و یک گل سالم ما را نگرفت. زیاری به چه کسی پاسخ می دهد؟ او می تواند شب راحت بخوابد؟ زیاری با زندگی یک تیم و یک سرمربی جوان بازی کرده و وقتی این را به خودش گفتم، خندید! برای فوتبال متأسفم که چنین شخصیت هایی در آن حضور دارند. بازی باید 4 بر صفر (به سود نساجی) می شد، اما پیکان 2 بر یک بُرد.

سرمربی نساجی مازندران با اشاره به آینده کاری خود در این باشگاه گفت: آقای زیاری! اگر کمی انسانیت در شما وجود دارد، از مردم عذرخواهی کنید. ما را که سوزاندید. از سوی مدیران باشگاه با من صحبتی نشده است، اما به لطف داوران در پنج بازی گذشته تنها یک امتیاز گرفتیم. بازی با تراکتور آن اتفاقات افتاد و بعد اینگونه سر ما را به راحتی بریدند. نمی دانم آنها دنبال چه چیزی هستند و همیشه هم می گوییم این اشتباهات سهوی است. امیدوارم اینگونه باشد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

فاضلی در مورد درگیری لفظی اش با تارتار بیان نمود: مسئله ای نبود و از یکدیگر عذرخواهی کردیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1478

به "فاضلی: زیاری کمر نساجی را شکست، او را هیچ وقت نمی بخشم، باید 4 بر صفر پیروز می شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاضلی: زیاری کمر نساجی را شکست، او را هیچ وقت نمی بخشم، باید 4 بر صفر پیروز می شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید