فدراسیون منصفانه تصمیم بگیرد، سعادتمند مسائل استقلال را حل می نماید

به گزارش تیم علمی، ایوب اصغرخانی در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: پیش از هر چیز امیدوارم بعد از چند سال بار دیگر ثبات به استقلال باز گردد و حالا که مدیرعامل جدید این باشگاه تعیین شده، به اندازه کافی به ایشان وقت داده گردد. این تیم سالهاست قهرمانی به دست نیاورده و از اصلی ترین عوامی این ناکامی بی ثباتی در مدیریت و کادر فنی است.

فدراسیون منصفانه تصمیم بگیرد، سعادتمند مسائل استقلال را حل می نماید

وی افزود: شناخت من از مدیرعامل جدید نشان می دهد او توان حل مسائل و بازگرداندن این تیم به صندلی واقعی اش را دارد و امیدوارم فرصت کافی در اختیار ایشان قرار داده گردد و حمایت های لازم نیز صورت گیرد.

پیشکسوت آبی پوشان در مورد ادامه مسابقات لیگ برتر بیان داشت: شنیده ام که به صورت تلویحی اعلام شده کرونا تا خاتمه اردیبهشت هست و اگر این درست باشد بدین معنی است که حداقل تا خاتمه اردیبهشت نباید تمرین صورت گیرد. برای شروع مجدد مسابقات هم حداقل باید دو هفته فرصت تمرین به همه تیم ها داده گردد که در این صورت ما تا نیمه خرداد قادر به شروع لیگ نیستیم.

اصغرخانی گفت: باتوجه به تعداد هفته های باقی مانده تا خاتمه فصل، حتی اگر در نیمه دوم خرداد هم لیگ برتر را شروع کنیم مسابقات تا اواسط مرداد به طول خواهد انجامید که این باعث می گردد عملاً لیگ بیستم هم تحت تاثیر قرار گیرد. پس منطقی ترین کار اعلام خاتمه مسابقات لیگ نوزدهم در همین شرایط است.

وی در مورد احتمال اعلام قهرمان در صورت کنسل شدن این مسابقات گفت: این نمی تواند منصفانه باشد که تیمی در فاصله 9 هفته به خاتمه مسابقات قهرمان گردد. چون فوتبال سرشار از اتفاقات غیر قابل پیش بینی است. ضمن اینکه معین قهرمان تنها مشکل نیست و اگر قرار باشد جدول همینجا بسته گردد، تکلیف تیم هایی که برای سهمیه آسیا کوشش می نمایند یا تیم هایی که برای سقوط به دسته پایین تر رقابت می نمایند چه خواهد شد. پس فدراسیون باید هوشمندانه عمل نموده و منصفانه ترین تصمیم را بگیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 979

به "فدراسیون منصفانه تصمیم بگیرد، سعادتمند مسائل استقلال را حل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون منصفانه تصمیم بگیرد، سعادتمند مسائل استقلال را حل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید