فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی دی 99

به گزارش تیم علمی، خبرگزاری خبرنگاران- سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی، همه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها، دیپلم و زیردیپلم که دارای برگ آماده به خدمت پایه خدمتی دی ماه سال 99 هستند، به خدمت سربازی فراخواند.

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی دی 99

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی اظهار داشت: کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم و سوم دی ماه سال 1399 دریافت نموده اند، می بایست حداکثر تا روز شنبه مورخ 99/09/30 با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج درآن اقدام کنند.

همه مشمولان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی، غیر دانشگاهی (دیپلم و زیردیپلم) می بایست در تاریخ، ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان درج شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان با رعایت بهداشت فردی قبل از اعزام به مراکز آموزش نسبت به کوتاه کردن موی سر و ناخن خود اقدام و همراه خود وسایل ضروری و شخصی داشته باشند و گفتنی است جهت رعایت سلامت بیشتر سربازان خانواده های مشمولان از همراهی و بدرقه فرزندان خود در محل اعزام خودداری کنند.

در این اطلاعیه تاکید شده است؛ با توجه به شرایط بیماری کرونا و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در طول دوره امکان مرخصی سربازان وجود ندارد، لذا مشمولان می بایست اصل مدارک مورد احتیاج اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون درصورت تلقیح، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص مانند:تاهل، جانبازی بالای 10 درصد والدین، گواهی خانواده درجه یک شهدا وپدر نظامی شاغل و یا وابسته و ... را نیز به همراه خود داشته باشند.

همچنین برای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا، مشمولان اعزامی در روزاعزام توسط وظیفه عمومی استان ها و مراکز آموزش نیرو های مسلح مورد غربالگری قرار می گیرند.

حضور نداشتن به موقع در زمان و محل های مشخص شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

این سازمان درادامه اطلاعیه متذکرشده است، متقاضیان در صورت احتیاج به اطلاعات بیشتر می توانند به وسیله پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه آگاه شوند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1453

به "فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی دی 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی دی 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید