فساد اخلاقی در بین دانشجویان انگلیسی برای تامین مخارج

به گزارش تیم علمی، انحراف جنسی دانشجویان انگلیسی برای تامین مخارج تحصیل خود در سال 2019 نسبت با سال گذشته 36 درصد افزایش یافته است.

فساد اخلاقی در بین دانشجویان انگلیسی برای تامین مخارج

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس ارزان همراه باشید.

به گزارش ، وب سایت آمریکایی SeekingArrangement که فساد اخلاقی را در میان دانشجویان کشور های غربی رواج می دهد اظهار داشت انحراف جنسی دانشجویان انگلیسی برای تامین مخارج تحصیل خود در سال 2019 نسبت با سال گذشته میلادی 36 درصد افزایش یافته است.

پدیده منحرف جنسی در فرهنگ عامیانه آمریکا و کشور های غربی با اصطلاحات شوگر ددی، Sugar Daddy؛ شوگر مامی، Sugar Mommy و شوگر بیبی، Sugar Baby شناخته می گردد به ایجاد آشنایی میان افراد جوان با سرمایه گذاران جنسی مسن، در ازای برخورداری از مزایای اقتصادی، شغلی و ... اطلاق می گردد.

شوگر ددی ها و شوگر مامی ها در واقع مردان و زنان مسن، اما متمولی هستند که در ازای پرداخت پول یا ارائه امتیازات دیگر به افراد جوان و معمولاً غیرهمجنس، از آن ها بهره کشی جنسی می نمایند.

این وب سایت به عنوان یکی از اصلی ترین وب سایت ها در این زمینه مدعی شده دانشجویانی که وارد این نوع روابط شده اند به طور متوسط ماهانه 2900 پوند پول از سرمایه گذاران جنسی مسن خود دریافت نموده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 445

به "فساد اخلاقی در بین دانشجویان انگلیسی برای تامین مخارج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فساد اخلاقی در بین دانشجویان انگلیسی برای تامین مخارج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید