لایحه بودجه 1400 در زمان مقرر تقدیم مجلس می شود

به گزارش تیم علمی، به گزارش خبرنگاران، محمدباقر نوبخت در گفتگوی زنده در فضای مجازی، گفت: مجلس شورای اسلامی اعلام کرده که آمادگی دارد اصلاح ساختار بودجه را در لایحه بودجه 1400 انجام دهد و ما از شنیدن این خبر شاد هستیم.

لایحه بودجه 1400 در زمان مقرر تقدیم مجلس می شود

وی گفت: برنامه اصلاح ساختار چند سالی است که آماده شده است و ما می توانیم در بودجه سال آینده اعمال کرده و مجلس نیز تصویب کند.

نوبخت درباره انجام سفرهای استانی بعداز بهبودی بیماری گفت: سفرهای استانی تکمیل کننده کار دولت است و ما نیز تلاش می کنیم تا طر ح های نیمه کاره را به اتمام برسانیم، بنابراین بعد از بهبودی کامل سفرهای استانی را از سر می گیریم.

وی درباره حق فوق العاده ویژه کادر درمان گفت: به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شده است که فوق العاده ویژه را هر زمان که بتواند اجرا بکند، با آن موافقت می کنیم و بودجه آن را تامین خواهیم کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه شرح داد: اجرای حق فوق العاده ویژه کادر درمان از زمان تصویب قابل پرداخت بوده و از اول مهر یا اول سال محاسبه نخواهد شد.

نوبخت خاطر نشان کرد: پرداخت فوق العاده محدود به قشر خاصی نیست و هر کسی بهره مند نشده از این فوق العاده برخوردار خواهد شد.

منبع: مهر

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1354

به "لایحه بودجه 1400 در زمان مقرر تقدیم مجلس می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لایحه بودجه 1400 در زمان مقرر تقدیم مجلس می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید