موزه خاطرات در کدام کشور است؟

به گزارش تیم علمی، هنر، این تجلی استعدا دهای زیبایی شناسانه انسان همیشه در مرکز توجه افراد زیادی قرار گرفته و جهانیان را مات و مبهوت خود نموده است به گونه ای که بعضی از افراد حتی حاضر هستند که خانه خود یا والدینشان را با همه خاطرات موجود وقف هنر نمایند و با تأسیس موزه ای هر چند کوچک، هنر را ماندگار نمایند.

موزه خاطرات در کدام کشور است؟

آنجلا روسنگارت یکی از این افراد است. او به علت علاقه شدیدش به سبک هنری پست امپرسیونیست خانه پدری خود را تبدیل به یک موزه نموده است. این موزه با نام موزه روسنگارت یا موزه هنر نوین لوسرن شناخته می گردد.موزه روسنگارت در شهر لوسرن کشور سوئیس قرار گرفته است.

سبک هنری پست امپرسیونیسم جنبش هنری گسترده ای بود که مجموعه ای از گروه ها و سبک های نقاشی که در امتداد دریافتگری یا به اسم واکنشی در برابر آن به وجود آمده بودند، را دربرگرفته است. دریافتگری یا امپرسیونیسم جنبش هنری گروه بزرگی از نگارگران آزاداندیش و نوآور فرانسه در نیمه دوم سده نوزدهم میلادی بود.

از مهم ترین آثار قرار گرفته در موزه روسنگارت می توان به آثار پابلو پیکاسو، براک، کاندینسکی، پله کله، سزان، لژه، ماتیس، مونه، میرو و شاگال اشاره نمود.

منبع: گردشبان
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1800

به "موزه خاطرات در کدام کشور است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه خاطرات در کدام کشور است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید