نسخه الکترونیک به طور میانگین نزدیک به 65 درصد مستقر شده است

به گزارش تیم علمی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: حدود 18 ماه از آغاز اجرای طرح نسخه الکترونیک می گذرد و در برخی از استان ها به صد درصد رسیده ایم و استقرار نسخه الکترونیک در کشور به طور میانگین نزدیک به 65 درصد است.

نسخه الکترونیک به طور میانگین نزدیک به 65 درصد مستقر شده است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمد مهدی ناصحی درباره استقرار طرح نسخه الکترونیک در کشور اضافه نمود: تقریبا در 97 درصد مراکز طرف قرارداد با بیمه سلامت، نسخه الکترونیک مستقر شده است. مواردی مانند آموزش نا کافی یا عدم آگاهی دریافت کنندگان خدمت ممکن است منجر به مسائلی شود. سازمان بیمه سلامت به عنوان یکی از سازمان های بیمه گر مجری این طرح، بر اساس تکالیف قانونی تلاش کرده که کمترین مشکل در این زمینه وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر همچنان نسخه های کاغذی نیز پذیرفته می شود تا مردم دچار مسائل کمتری شوند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت اظهار کرد: مردم می توانند مسائل خود در زمینه نسخه الکترونیک را با شماره تماس 1666 مطرح کرده تا این مسائل بررسی و حل شوند.

ناصحی خاطرنشان کرد: نسخه الکترونیک یک طرح بزرگ ملی محسوب می شود و باید تعامل و همکاری در این زمینه انجام شود. بر اساس قانون، از اول دی ماه 1400 فقط نسخه های الکترونیک پیچیده شده و دیگر هزینه ای برای نسخه های کاغذی پرداخت نمی شود و سازمان های بیمه گر در مشخص این مهلت قانونی نقشی ندارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 دی 1400 بروزرسانی: 1 دی 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1950

به "نسخه الکترونیک به طور میانگین نزدیک به 65 درصد مستقر شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه الکترونیک به طور میانگین نزدیک به 65 درصد مستقر شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید