نمونه هایی عالی از دکوراسیون منزل کوچک با طراحی مدرن و شاد

به گزارش تیم علمی، تزیین دکوراسیون منزل کوچک از کارهایی است که متاسفانه خیلی اوقات اشتباه انجام می گردد، این موضوع هم تا حدودی ریشه در طراحی داخلی نامناسب منازل ایرانی دارد و هم نوع طرز فکر اشتباه خانه دار. در این مطلب با نمونه هایی آشنا خواهید شد که تعریف جدیدی از سبک چیدمان مدرن در واحدهای آپارتمانی کوچک ارائه می دهند. برای آشنایی بیشتر لطفا تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

نمونه هایی عالی از دکوراسیون منزل کوچک با طراحی مدرن و شاد

جهت دریافت خدمات طراحی سقف شیبدار ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

رنگ های زردآلویی، سبز روشن، آبی آسمانی در ترکیب با رنگ های خنثی و آرامش بخش، باعث ایجاد محیطی مدرن و در عین حال شاد می گردد. تمام سه دستگاه آپارتمانی که در این مطلب خدمت شما عزیزان معرفی خواهم کرد، علی رغم اندازه کوچک شان، بسیار راحت و جادار دیده می شوند. رنگ گرم زردآلویی که در دکوراسیون این خانه ها استفاده شده، حالتی دلپذیر و دعوت نماینده ایجاد نموده تا جایی که حتی خود خانه دار نیز از دیدن دائمی این رنگ ها خسته نخواهد شد. رنگ آبی در کنار تناژ سبز، فضا را تاحدی تعدیل می نماید و رنگ های خاکستری و قهوه ای چوب، حسی از مدرنیته و پیچیدگی در فضا ایجاد می نمایند. دکوراسیون منزل کوچک وقتی به روشی صحیح مانند مدل های زیر انجام گردد، به هیچ عنوان کسل نماینده و یکنواخت دیده نخواهد شد.

اولین آپارتمان مورد بحث ما در کشور ویتنام قرار گرفته و مساحتی برابر با 66 متر مربع دارد. همانطور که مشاهده می کنید، رنگ زردآلویی بر روی یکی از دیوارهای نشیمن استفاده شده و درست روبروی این دیوار، از مبلمانی با طراحی مدرن و ساده به رنگ آبی آسمانی استفاده شده است. در همینجا متوجه تعادل بی نظیر رنگ ها می شویم، رنگ گرمی مثل زردآلویی، توسط رنگ آبی آسمانی مبل راحتی تعدیل شده است. البته رنگ پرده ها در این تعدیل سازی نیز بسزا است. پرده های خاکستری با توری های سفید رنگ، بدون اینکه خیلی جلب توجه نمایند، در اتاق نشیمن قرار گرفته اند. میز جلو مبلی و میز زیر تلویزیون هر دو از چوب طبیعی رنگ روشن ساخته شده اند که بر مدرن بودن دکوراسیون نشیمن، بیشتر تاکید دارند.

از اتاق نشیمن که فاصله می گیرم وارد محیط غذاخوری و آشپزخانه می شویم، در دکوراسیون منزل کوچک استفاده از پلان باز پیشنهاد بسیاری از طراحان داخلی مجرب است. در اینجا نیز از همین روش چیدمان استفاده شده است. فضاها کاملا به یکدیگر متصل بوده (بغیر اتاق خواب) و فقط بشکل بصری از یکدیگر جدا می شوند. اتاق غذاخوری با میز و جایگاه تماما چوبی ساده اما بسیار زیبا، قفسه های دیواری فلزی و لامپ آویز با کلاهک حصیری تزیین شده است. در اتاق خواب نیز از همین روش طراحی اما با رنگ های متفاوت استفاده شده است.

میز و مبلمان راحتی جدید مناسب منزل و فضاهای کوچک

دکوراسیون منزل کوچک بعدی باز هم از همان ترکیب رنگ ها استفاده می نماید اما اینبار با تناژهای متفاوت. دیوار پشت تلویزیون به رنگ زردآلویی درآمده و در ادامه به دیواری با رنگ ماسه ای بهمراه شلف دیواری و میز اپن آشپزخانه ختم می گردد. آشپزخانه پلانی ال شکل داشته و از کابینت های دو رنگ استفاده می نماید. در اینجا رنگ مسئله ای جایگاه ها با رنگ مشکی یخچال ست شده تا تضادی جالب توجه نیز در دکوراسیون ایجاد گردد.

این خانه دو خوابه است اما هر دو اتاق خواب فضای بسیار مناسبی دارند. رنگ ماسه ای در اتاق خواب ها تم اصلی دیزاین را تشکیل می دهد. تخت خواب ها، میز تحریر شناور و لامپ ها همگی از طراحی مدرن بهره می برند که به اتاق ها ظاهری بسیار تمیز، مرتب و البته دنج و گرم داده است. در حمام و سرویس بهداشتی نیز از کاشی هایی به رنگ زردآلویی در کنار کاشی های سفید و سبز استفاده شده است.

رنگ های شاد برای منزل کوچک و کم جا با تاثیرگذاری عالی

و در نهایت می رسیم به آپارتمان آخر که یک منبع عالی برای الهام گیری عزیزانی است که قصد تزیین دکوراسیون منزل کوچک خود را دارند. نوع چیدمان این خانه بسیار هوشمندانه صورت گرفته است. در اتاق نشیمن، میز جزیره آشپزخانه با میز تلویزیون تلفیق شده و طرحی بسیار جالب را پدید آورده است. از آنجایی که نمی گردد از میز اپن بعنوان میز غذاخوری استفاده کرد، میز ناهارخوری جدایی در گوشه دیوار اتاق قرار گرفته است که بخاطر ساده بودن جای بسیار کمی هم اشغال نموده است. اما خود آشپزخانه از پلانی ال شکل بهره می برد، کابینت ها نیز دو رنگ انتخاب شده اند. کابینت های پایینی به رنگ سبز آبی هستند و کابینت های بالایی سفید مات، دیوار بین کابینت ها نیز با کاشی های باریک تزیین شده اند.

منبع: اتاق
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1080

به "نمونه هایی عالی از دکوراسیون منزل کوچک با طراحی مدرن و شاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمونه هایی عالی از دکوراسیون منزل کوچک با طراحی مدرن و شاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید