هوش مصنوعی مشهد را در 1500 به تصویر کشید، فیلم

به گزارش تیم علمی، هنر فراوری شده به وسیله هوش مصنوعی (A.I.) یک واقعیت زندگی مدرن است؛ میلیون ها تصویر و اشکال هنری فراوری شده به وسیله رایانه روزانه در سراسر اینترنت منتشر می شوند و حال نوبت به مشهد در 1500 رسیده است.

هوش مصنوعی مشهد را در 1500 به تصویر کشید، فیلم

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، هوش های مصنوعی تصویرساز، عکس هایی که مد نظر شما هستند را ایجاد می نمایند. تنها کافی است برای آن ها بنویسید که چه در فکر دارید، مثلا تصویر یک گلدان با دو گل رز در کنار یک پنجره در هنگام غروب با نوشتن این عبارت به انگلیسی، هوش مصنوعی و عبارت شما را تحلیل نموده و بر اساس متنی که شما نوشتید، یک تصویر نو که مانند آن را در هیچ جا ندیدید ساخته می گردد.

بیشتر بخوانید:

لب های عجیب این موجودات ماقبل تاریخ خبرساز شد/ عکس

خودرو جنجالی که صحن مجلس را به دعوا کشاند چه آپشنی دارد؟/ عکس

البته هوش مصنوعی تصویرساز به شکلی ساخته شده که برای هر عبارت چندین تصویر می سازد تا شما میان تصاویر نهایی، حق انتخاب داشته باشید.

هوش مصنوعی تصویرساز از دل فناوری هایی تبدیل عکس چاپی به یک تصویر متحرک و بازسازی تصاویر قدیمی ساخته شده و درواقع با افزایش قدرت و توانایی هوش مصنوعی در ایجاد و درک تصویر، حالا شاهد آن هستیم که هوش های مصنوعی مختلف به خوبی حرف انسان را می فهمند و تصاویر نو خلق می نمایند.

البته این فناوری هنوز هم جای کار دارد و فعلا تصاویری خروجی با خطاهای بسیاری همراه است. اخیرا افرادی از هوش مصنوعی درخواست نموده اند تا تصاویری از مشهد در 1500 را ایجاد کند و نتایج خیره نماینده بوده است.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 12 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1402 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2293

به "هوش مصنوعی مشهد را در 1500 به تصویر کشید، فیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوش مصنوعی مشهد را در 1500 به تصویر کشید، فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید