واکنش جالب کاربران به توئیت خوشحالی مجری اینترنشنال از شکست تیم ایران؛ حتما به روان پزشک مراجعه کنید!

به گزارش تیم علمی، کاربران شبکه های اجتماعی به توئیت خوشحالی مجری اینترنشنال از شکست تیم ایران واکنش نشان دادند و بعضی نوشتند: خانم ثابت! تیم شما در گروه C است.

واکنش جالب کاربران به توئیت خوشحالی مجری اینترنشنال از شکست تیم ایران؛ حتما به روان پزشک مراجعه کنید!

به گزارش خبرنگاران، کاربران شبکه های اجتماعی به توئیت خوشحالی مجری اینترنشنال از شکست تیم ایران واکنش نشان دادند.

المیرا شریفی مقدم خبرنگار صداوسیما نوشت: این حجم از دشمنی با وطن و سرزمین مادری طبیعی نیست! اجرای تلویزیونی احتیاج به سلامت روان دارد. حتما به روانپزشک مراجعه کنید.

کاربر دیگری به نام سینا عضدی هم نوشت: خانم ثابت، قبلا عرض کردم خدمت سرکار، باز هم میگم تیم شما در گروه C بازی میکنه.

بعلاوه کاربری با نام مجتبی تقوی نوشت: بهتر از این نمی شد به کسی ثابت کرد که مزدورهای فارسی زبان شبکه اینترنشنال سعودی، عمله های استکبار جهانی هستن و اشک هایی که برای مردم ایران می ریزند اشک تمساح ست.

پیغام برازجانی هم بیان کرد: سال ها بعد از 28 مرداد 32 وقتی اسناد پولپاشی منتشر شد، نوه نتیجه های کسانی که زیر پرچم انگلیس و آمریکا ضد نفت ملی رقصیده بودند بیچاره ها مجبور به ماله کشی شدند که اسناد دروغه، این روزها هر کسی هر کاری بکنه تصمیم با خودشه، منتها به فکر 50 سال بعد و نوه نتیجه ها و قضاوت تاریخ هم باید بود!

سیما ثابت مجری برنامه منظره اینترنشنال است که شب گذشته پس از شکست تیم ملی ایران با انتشار تصویری از لحظه به ثمر رسیدن گل تیم آمریکا به همراه آیکون خنده نوشت که بچه ها متشکریم! ثابت از جمله مجریان اینترنشنال است که گرایش های تجزیه طلبانه دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 آذر 1401 بروزرسانی: 10 آذر 1401 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2225

به "واکنش جالب کاربران به توئیت خوشحالی مجری اینترنشنال از شکست تیم ایران؛ حتما به روان پزشک مراجعه کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش جالب کاربران به توئیت خوشحالی مجری اینترنشنال از شکست تیم ایران؛ حتما به روان پزشک مراجعه کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید