وزیر ارتباطات: برنامه خانواده و فضای مجازی وزارت ارتباطات آماده شد

به گزارش تیم علمی، وزیر ارتباطات گفت: برنامه خانواده و فضای مجازی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای همراهی خانواده و کودک در فضای مجازی آماده شده است و به زودی اعلام می گردد.

وزیر ارتباطات: برنامه خانواده و فضای مجازی وزارت ارتباطات آماده شد

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت و گو با خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران در پاسخ به این سوال که پیش از این، اجرای برنامه ای در قالب روز ویژه خانواده و فضای مجازی با هدف ایجاد فضای امن برای بچه ها و نوجوانان در بستر شبکه جهانی اینترنت و همراهی خانواده و کودک در فضای مجازی را وعده داده بودید، این برنامه چه شد؟ اظهارداشت: این کار صورت گرفته است و آماده اعلام است.

وی اضافه نمود: در حال حاضر هم بخش خانواده و فضای مجازی در سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به آدرس family.ict.gov.ir، برای این منظور آماده شده است.

زارع پور در پاسخ به این سوال که این برنامه قرار بود در دهه فجر اعلام عمومی گردد، گفت: قرار بود این برنامه هفته پیش افتتاح گردد اما متاسفانه مدعوین برنامه افتتاح هماهنگ نشدند و ان شالله به زودی این برنامه برای عموم مردم اعلام خواهد شد.

زارع پور گفت: امیدواریم این هفته بتوانیم اعلام شروع این برنامه را هم داشته باشیم زیرا آخر سال است و همه مسوولان مشغله دارند.

به گزارش فارس، سوژه چرا زمینه اجرای اینترنت بچه ها فراهم نشده است؟ از جمله مطالباتی است که در سامانه فارس من ثبت شده است و کاربران از خبرنگاران فارس خواسته اند که این مطالبه را از مسوولان پیگیری نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2074

به "وزیر ارتباطات: برنامه خانواده و فضای مجازی وزارت ارتباطات آماده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر ارتباطات: برنامه خانواده و فضای مجازی وزارت ارتباطات آماده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید