وزیر بهداشت جمهوری چک به دلیل نقض قواعد کرونایی برکنار می گردد

به گزارش تیم علمی، نخست وزیر جمهوری چک روز آدینه از وزیر بهداشت خود خواست به دلیل نقض آشکار قواعد ضدکرونایی استعفا کند و گفت که در غیر این صورت خودش او را برکنار خواهد نمود.

وزیر بهداشت جمهوری چک به دلیل نقض قواعد کرونایی برکنار می گردد

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه اتریشی وینر سایتونگ، جمهوری چک در نقطه اوج دیگری از بحران کرونا مجدداً وزیر بهداشت خود را از دست می دهد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

آندری بابیش، نخست وزیر جمهوری چک روز آدینه گفت که از رومان پریمولا ، وزیر بهداشت خود خواسته که استعفا کند. وی تأکید کرد که اگر او این کار را انجام ندهد، وی را برکنار خواهد نمود. بابیش رفتار نادرست وی در نقض قواعد کرونایی را توجیه ناپذیر دانست.

وزیر بهداشت جمهوری چک متهم به نقض آشکار قواعد ضدکرونایی در این کشور است.

یکی از روزنامه های چاپ این کشور از پریمولا در حالی که یک شب در حال خروج از رستورانی لوکس بوده و ماسک هم نداشته است عکس گرفته است.

در جمهوری چک به دلیل افزایش چشمگیر آمار مبتلایان به کرونا حدود یک هفته و نیم است که همه رستوران ها تعطیل شده است. همچنین محدودیت های عبور و مرور سختی در این کشور برای مهار کرونا اعلام شده است. دولت از شهروندان درخواست نموده حتی الامکان در خانه بمانند.

جمهوری چک با حدود 10.6میلیون سکنه روز پنج شنبه با ثبت حدود 15هزار نفر ابتلا به کرونا در عرض 24 ساعت بالاترین آمار مبتلایان روزانه از زمان شیوع کرونا را ثبت کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1344

به "وزیر بهداشت جمهوری چک به دلیل نقض قواعد کرونایی برکنار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر بهداشت جمهوری چک به دلیل نقض قواعد کرونایی برکنار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید