پیروزی نزدیک تیم والیبال دانشجویان ایران برابر تایلند

به گزارش تیم علمی، به گزارش خبرنگاران از کره جنوبی، تیم ملی والیبال دانشجویان کشورمان در سومین دیدار خود در بیست و هشتمین دوره یونیورسیاد دنیا از ساعت 11 امروز به وقت محلی در سالن یئوموجی برابر تایلند به میدان رفت که در نهایت پیروز شد حریف خود را با نتیجه 3 بر 2 شکست بدهد.

پیروزی نزدیک تیم والیبال دانشجویان ایران برابر تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

ست نخست این دیدار با رجحان25 بر 23 تایلند به خاتمه رسید اما در ادامه شاگردان پیمان اکبری پیروز شدند تا ست دوم رجحان خود را بر تایلند تحمیل نمایند و 25 بر 22 این تیم را شکست دادند.

ست سوم دو تیم پایاپای پیش رفتند اما در خاتمه این تایلندی ها بودند که پیروز شدند ماراتن این ست را 28 بر 26 به سود خود به خاتمه برسانند. در ست چهارم شاگردان پیمان اکبری متفاوت ظاهر شدند و پیروز شدند در یک بازی کاملا یک طرفه 25 بر 17 تایلند را مغلوب کند.

در ست پنجم نیز این تیم ایران بود که 15 بر 13 به پیروزی رسید تا در خاتمه این دیدار نفس گیر ایران 3 بر 2 به پیروزی دست یابد.

ملی پوشان کشورمان پیش از این کانادا و سوئیس را 3 بر صفر و 3 بر یک شکست داده بودند. شاگردان اکبری فردا شب در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی از ساعت 20 به وقت محلی برابر روسیه خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 431

به "پیروزی نزدیک تیم والیبال دانشجویان ایران برابر تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی نزدیک تیم والیبال دانشجویان ایران برابر تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید