ثبت شرکت در چین

به گزارش تیم علمی، چین با داشتن بیش از 20% اقتصاد جهان و بیش از 18000 کیلومتر مرز ساحلی هم اکنون به عنوان غول مالی جهان مطرح است، این کشور که از لحاظ مالی و سیاسی روابط بسیار خوب و مستحکمی را با کشور عزیزمان ایران دارد پذیرای بیشترین سرمایه گذار خارجی در آسیاست.

ثبت شرکت در چین

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

چین با داشتن بیش از 20% اقتصاد جهان و بیش از 18000 کیلومتر مرز ساحلی هم اکنون به عنوان غول اقتصادی جهان مطرح است، این کشور که از لحاظ اقتصادی و سیاسی روابط بسیار خوب و مستحکمی را با کشور عزیزمان ایران دارد پذیرای بیشترین سرمایه گذار خارجی در آسیاست.

ثبت شرکت در چین: روش های مختلفی برای ثبت شرکت در چین موجود است که در ذیل به آن ها پرداخته می شود:

دفتر نمایندگی در چین:

Representative Office

دفتر نمایندگی شرکت در چین محلی است به نمایندگی از شرکت مادر که روابط بین شرکت مادر و دفترنمایندگی را مدیریت می نماید.

شرکت مادر خارجی باید سابقه ای بیش از 2 سال داشته باشد. یک دفتر نمایندگی به عنوان یک نهاد مجزای قانونی شناخته نمی شود، نمی تواند هر فاکتوری را صادر کند و هر درآمدی را بدون اقتصادیات متعلق به خود بداند، تمامی هزینه های یک دفتر نمایندگی باید توسط شرکت مادر تامین شوند.

اما به هر حال یک دفتر نمایندگی می تواند حساب بانکی مجزا داشته باشد، و برای حفظ ارتباط با مشتریان به استخدام نیروی محلی بپردازد.

شرکت تماما خارجی

Wholly Owned Foreign Enterprises

یک WOFE یک شرکت مسئولیت محدود با سرمایه گذاران 100% خارجی است.

این نوع شرکت محبوب ترین نوع شرکت در میان سرمایه گذارانی است که تمایل دارند در یکی از زمینه های زیر به فعالیت بپردازند: تجارت، فراوری، گسترش نرم افزار، خدمات مشاوره ای و مدیریتی و سایر فعالیت های سود ده. بسیاری از شرکت های خارجی این نوع شرکت را انتخاب می نمایند به دلیل اینکه این نوع شرکت امکان این را به آن ها خواهد داد که 100% سهام را به نام سهامداران خارجی نمایند.

ثبت شرکت در چین

رونق اقتصادی چین برجذب هرچه بیشتر سرمایه های خارجی است که توسط تجارت شخصی راه اندازی می شود. ورود این کشور به سازمان تجارت جهانی در سال 2001 اصلاحات اقتصادی را رونق بخشید و روند تصویب پروژه های سرمایه گذاری خارجی را آسان کرد. اگرچه ثبت شرکت در چین بدون شناخت عمیق ازین کشور می تواند چالش برانگیز باشد. با پالیز کمپانی شما شریک تجاری موفقی خواهید داشت که می تواند درراه ثبت شرکت در چین یاری رسانتان باشد. تخصص مشاوران ما در راه اندازی دفتر های نمایندگی، شرکت های کاملا تحت مالکیت خارجی و سرمایه گذاری مشترک در سراسر چین است. به علاوه ما عرضه نماینده حمایت مداوم برای تجارت شما در چین هستیم با فراهم کردن سرویس های حسابداری، تشکیل پرونده های اقتصادیاتی، استخدام، پرداخت حقوق و دستمزد وهمچنین خدمات مشاوره و فروش در چین.

دفتر نمایندگی در چین

آسان ترین و اقتصادی ترین راه حضور قانونی در چین تاسیس دفتر نمایندگیست. هدف ارتباط بهتر با تجارت ها و مصرف نماینده ها از چین و آسیا با سایر نقاط جهان از جانب مالکان اصلی شرکت است. دفتر نمایندگی در چین به صورت یک نهاد مستقل قانونی تلقی نمی شود بلکه وابسته به مالک اصلی خود می باشد و نمی تواند به صورت مستقیم درامد حاصل از فعلیت های تجاری را پیش ببرد. این نهاد نمی تواند وارد قرارداد های خرید و فروش بشود، قادر به دریافت پول محصولات وخدمات، صادر کردن فاکتور ها یا بازگرداندن پول های خارجی به میهن نمی باشد. یک دفتر نمایندگی تنها محدود به راهنمایی کردن فعالیت های عملیاتی غیر مستقیم از جمله:

تجارت به منظور ارتباط بین مصرف نماینده ها، تامین نماینده ها و دفتر مرکزی

معرفی و فروش محصولات طبق اهداف فروش

تحقیقات علمی در بازار داد و ستد (جستجوی تامین نماینده ها، جستجوی همکار، توانایی های فروش و...)

تبادل فناوری

کنترل کیفیت حسابرسی

می باشد.

موارد مورد احتیاج دفتر نماینگی در چین

دفتر نمایندگی احتیاج به سرمایه اولیه ندارد.

راه اندازی دفتر نمایندگی در چین عمدتا یک امر مطابق با برنامه تجویز شده و طبق آیین دادرسی است.

دوره زمانی معین برای روند درخواست تقریبا 2 ماه است. گروهی از پرونده ها باید ارسال شود و بازه زمانی این آماده سازی بسته به مالک شرکت می باشد.

از ژانویه 2010 احتیاج جدیدی در نظر گرفته شده که شرکت مادر دفتر نمایندگی حداقل 2 سال قبل از درخواست دفتر نمایندگی شروع به فالیت نموده باشد. مدارک شرکت و نامه تاییدیه بانک که ارائه نماینده وضعیت حساب بانکی شرکت مورد نظر، که تائید مناسب بودن آن است باید ترجمه رسمی شود وبه تائید سفارت چین در ایران برسد.

فضای دفتر در چین

دفتر نمایندگی در چین باید محلی دایر شود که مالک آن از لحاظ قانونی اجازه اجاره آن به چنین منظوری را داشته باشد. گواهی اجاره و قرارداد مورد احتیاج است و باید مورد تاییدیه مقامات دولتی قرار بگیرد. چنانجه مالک آن قادر به فراهم کردن چنین گواهی اجاره ای نباشد توصیه می شود که با مقامات مسئول در باب قرار دریافت دفتر در ان محل صحبت شود.

جداً از امضا کردن قرارداد اجاره قبل از اطمینان اینکه دفتر نمایندگی قابلیت ثبت در آن محل را داراست، خودداری کنید.

در چین هر دفتر نمایندگی باید آدرس مربوط به خود را دارا باشد. هر آدرس دفتر: یک شرکت ثبت شده قانونی. دفا تر مجازی اجازه داده نشده. برای شرکت های تازه تاسیس، شروع دریک مرکزتجاری که شامل بخش های اتاق گردهمایی، پذیرش باشد توصیه می شود. به علاوه قابلیت تغییر پذیری در صورت احتیاج به گسترش یا کوچک کردن را دارا باشد. قابل ذکر است که برای سرمایه گذاری های بزرگ تر یک دفتر واقعا مناسب باید اجاره شودو به ویژه هزینه های بازسازی اولیه، مبلمان، نصب و راه اندازی تاسیسات و هرآنچه که مورد احتیاج یک مرکز تجاری است باید در نظر گرفته شود.

در بعضی از شهر ها مثل شانگهای، شنزو و گوانجو یک تاییدیه املاک واقعی باید توسط مقامات دولتی آماده شودو مالک ملک باید پیگیر این پروسه باشد.

پالیزکمپانی در سراسر مراحل ثبت شرکت در چین و اجاره محل با شماست تا کوچک ترین مسئله ای گریبانگیر شما نباشد

نماینده ارشد

نماینده ارشد باید توسط شرکت مادر منصوب شود. این شخص درقبال تمام فعالیت های دفتر نمایندگی مسئول می باشد و باید در نظر گرفته شود که یک وجهه قانونی به فرد مورد نظر، اجازه امضا کلیه فرم های دولتی و هرگونه پرونده مورد درخواست مقامات دولتی را می دهد. این بدان معناست که شخص مورد نظر به صورت اتوماتیک قادر به دسترسی به حساب های بانکی و همچنین ایجاد هرگونه وکالت می باشد.

توصیه می شود فردی را انتخاب کنید که با تجارت درچین آشنایی داشته باشد، شخصی که به چین سفر خواهد نمود وبا امور و اشخاص مربوط به این کشور سروکار خواهد داشت. این بدان علت است که زمانی که بازرسی های خاتمه سال و بسته شدن دفتر نمایندگی فرا می رسد، عموما مقامات اقتصادیاتی از فرد بابت پرداخت اقتصادیات بر درامد شخصی سوال خواهند کرد.

احتیاج است که نماینده ارشد به صورت اتوماتیک مسئول پرداخت اقتصادیات بردرامد شخصی درچین باشد حتی اگر مقیم چین نباشد. چنانچه وی مقیم چین نباشد باتوجه به میزان درامدشان در سرتاسر جهان وطبق تعداد روز های که در ماه های معین درچین بوده اقتصادیات بر درامد خود را بپردازد.

اگرشخص درچین باشد اقتصادیات به صورت ماهانه طبق دستمزد سازمان حقوق و درامد چین پرداخت خواهد شد.

حسابداری و تشکیل پرونده اقتصادیاتی، اقتصادیات بر برنامه معافیت واحتیاج به ممیزی سالانه

ازانجایی که دفتر نماینگی اجازه فراوری درامد ندارند، پایه اقتصادیاتی آن ها برای اقتصادیات سود سهام شرکت ((EIT و اقتصادیات کسب و کار (BT (بر پایه هزینه های آن ها فرض شده است. نرخ اقتصادیات بر سود حداقل 15% برای حسابرسی در نظر گرفته شده است، به علاوه در چین نرخ اقتصادیات برسود شرکت ((EIT روی 25%و اقتصادیات تجارت (BT) روی 5% تنظیم شده است. اگرچه پایه اقتصادیاتی برای اقتصادیات تجارت، مقدار هزینه های اجرا شده شده ست.

اقتصادیات اضافی همچون اقتصادیات بر درامد شخصی برای کارمندان و همچنین هزینه هایی همچون تمبر دولتی باید معین شود. شاید این امر برای شرکت های سرمایه گذارخارجی عجیب به نظر برسد به خصوص به یک دفتر نمایندگی یک بخش بدون فراوری سود تلقی می شود، اما دولت چین خواستارپرداخت این اقتصادیت است چرا که براین باور است این شرکت ها با داشتن چنین دفاتری در چین سودی را برای شرکت های مادر خود همراه خواهند داشت.

همچنین توصیه می شود به نگهداری مجموعه حساب های مربوط به هزینه های دفتر نمایندگی و همهٔ اصل رسید ها تا حداقل 5 سال، که باید در دفتر نگهداری شود.

به دفتر نمایندگی به صورت ماهانه وفصلی میزان عوارض اعلام می شود.

به علاوه ممیزی سالانه وبازرسی های سالانه دفتر نمایندگی مورد احتیاج است وباید کامل شود.

پالیز کمپانی تماما خدمات حسابداری را برای شما انجام می دهد.

احتیاج های جانبی برای دفتر نمایندگی در چین

چنان چه هرگونه تغییری در دفتر نمایندگی مثل تغییر آدرس دفتر، تغییر نماینده ارشد، تغییر در حوزهٔ تجارت و موارد ازین دست صورت گیرد باید توسط مقامات دولتی اصلی تایید شود و همه گواهینامه های ثبت شده دفتر نمایندگی باید به روز شود.

هرساله (بسته به موقعیت مکانی) دفتر نمایندگی احتیاج به به روزرسانی ازطریق به تایید رساندن توسط مقامات دولتی دارد و کلیه اسناد جدید باید ارائه شود.

استخدام خارجی به هنگام ثبت شرکت در چین

دقت داشته باشید که یک ایین نامه جدید در ژانویه 2010 صادر شده که طبق ان کلیه دفا تر نمایندگی تنها قادر به حمایت چهارفرد مقیم خارجی (یک نماینده ارشد وسه کارمند) می باشند.

شرکت های مسئولیت محدود برای سرمایه گذارخارجی:

شرکت تماما تحت مالکیت خارجی

یا شرکت سرمایه گذاری تجاری خارجی

یا سرمایه گذاری مشترک

شرکت تماما تحت مالکیت خارجی یا شرکت سرمایه گذاری تجاری خارجی به سرمایه گذاران خارجی اجازه فراوری، پیشرفت، مونتاژ، تجارت، توزیع یا ارائه خدمات در چین را می دهد بدون احتیاجبه پیوستن به شریک چینی.

راه اندازی شرکت بامسئولیت محدود لزوما بدان معنی نیست که شما قادر به پرداختن هرنوع فعالیتی باشید، ازجمله مواردی در شرق و به ویژه در هنگ کنگ. این گونه شرکت ها تنها در زمینه های که توسط مقامات دولتی تایید شده قادر به فعالیت می باشند. چناچه اینگونه شرکت ها بعدا خواستار افزودن به فعالیت های خود باشند، مواردی است که باید به تایید مقامات دولتی مربوط برسد. بسیار مهم است که از شروع تاسیس، نوع فعالیت اینگونه شرکت ها دقیقا معین شود.

در بعضی اهداف معین یک شرکت سرمایه گذاری تجاری خارجی مدلی است از شرکت تماما تحت مالکیت خارجی که حق واردات وصادرات برای اهداف تجاری را داراست. این سبک نهاد به شما اجازه مدیریت کردن تجارت بدون احتیاج به استفاده وکیل واردات و صادرات را می دهد.

سازمان قوانین شرکت چین حداقل سرمایه مورد احتیاج را یک میزان متحد 30. 000 یوان (4. 750 دلار) برای تمام مدل های تجارت در نظرگرفته است. اگرچه دولت و ایین نامه های محلی این حداقل سرمایه (میزان واقعی سرمایه ثبت شده که به تجارت موردنظر تزریق شده درواقع نقش تغذیه نمایندرا داردو معادل سرمایه عملیاتی مورد احتیاج نهاد مربوط می باشد) رادر نظر گرفته است تا میزان پول مورد احتیاجبرای حفظ حیات تجارت مورد نظر را براساس ارز رایج تامیین نمایند تا زمانی که تجارت موردنظر به تنهایی قادر به تامین مخارج خود در چین باشد. یکی از اسناد درخواست شده توسط دولت نوع برنامه عملیاتی و ترسیم مخارج مربوط به پروژه های شرکتهاست و سرمایه مورد احتیاج در نخستین 5 سال فعالیت ان ها می باشد. ماتجربه مشتریانی را داشته ایم که تنها براورد زمانی 2 ماه از سرمایه خود داشت اند وبه همین خاطر یک پروسه طولانی خسته نماینده برای افزایش سرمایه اولیه را باید از سر بگذرانند که تقریبا 2 ماه را به دنبال خواهد داشت. پروسه ثبت اطلاعات از زمان ارسال اسنادشرکت مربوط به درخواست ثبت شرکت به مقامات دولتی تقریبا 3 ماه وقت می گیرد. 6 هفته برای دریافت مجوز تجارت به اضافه 6 هفته تا کامل شدن مراحل دیگر تخمین زده شده است.

سرمایه گذاری مشترک یک شرکت با مسئولیت محدود تحت مالکیت خارجی وسرمایه گذار چینی است

دوگونه ازین شرکت ها در چین وجود دارد، سرمایه گذاری مشترک متساوی، و یا شرکت تعاونی و سرمایه گذاری مشترک قراردادی. این ها می توانند در یک سطح مشترک ظاهر شوند، اما مفاهیم متفاوتی برای ساختار نهادیشان دارا هستند.

زمینه تجارت شرکت های سرمایه گذاری مشترک باید به وضوح مجموعه ای ازپروژه های پیشنهادی (که به تایید مقامات دولتی احتیاجمند است) باشد. چنین شرکت هایی شاید تنهادر زمینه های عملیاتی ثبت شده خود به فعالیت بپردازد و هرگونه تغییری احتیاج به ثبت ازطریق مقام دولتی واقعی وبه روز رسانی ثبت دارد. یک شرکت سرمایه گذاری مشترک می تواند انواع تجارت را درهرکجا چین، راه اندازی کند.

قوانین شرکت سرمایه گذاری مشترک باحقوق متساوی، احتیاجمند است که شریک خارجی حداقل 25 %سرمایه اولیه راشریک شود.

حد بالایی برای سهم شریک خا رجی در نظر گرفته نشده به جز اینکه قوانین چین خواستار ان است که شریک چینی بیشترین مالکیت را داشته باشد. (برای مثال صنایع محدود) این گونه شرکت ها باید به عنوان شرکت با مسئولیت محدود پایه گذاری شود. شرکای این شرکت ها باید در مدیریت سهام شریک شوند.

شرکت های سرمایه مشترک باید توسط یک شخص حقوقی تاسیس شود (شرکت بامسئولیت محدود). اعضای این دسته از شرکت ها، در مذاکره در زمینهٔ حقوق مورد انتظار، تعهدات، تقسیم ضررو زیان ومسئولیت ها، مدیریت و مالکیت قدرت تا زمان خاتمه قرداد و امثال این ها در یک قرارداد سرمایه گذاری مشترک آزادی قابل توجهی را دارند. برخلاف شرکت های سرمایه گذاری مشترک با حقوق متساوی، مشارکت در سود و نمایندگی در هیئت مدیره احتیاج به تناسب با سهم اعضا ندارد.

موارد مورد احتیاج برای شرکت های محدود (شرکت تماما تحت مالکیت خارجی/ شرکت سرمایه گذاری تجاری خارجی / سرمایه گذاری مشترک)

سرمایه اولیه مورد احتیاج

سرمایه اولیه مورد احتیاج از نهاد به نهاد دیگر متغیر است و بر طبق ضوابط محلی است. هرکجا که این شرکت ها پایه گذاری شود معیار های سرمایه گذاری اولیه بر طبق ان در نظر گرفته می شود.

دولت میزان سرمایه اولیه منطقی را بر طبق نوع سرمایه گذاری در نظر خواهد گرفت. قابل ذکر است که حداقل سرمایه در نظر گرفته شده در چین برای شرکت های تجاری، فراوریی و توزیع 1 میلیون یوان در نظر گرفته شده است وباید برای درخواست از سازمان اقتصادیات دهندگان عمومی که اجازه صدور فاکتور اقتصادیات بر ارزش افزوده را به این شرکت ها می دهد، برنامه ریزی شود.

سرمایه اولیه و آمار و ارقام سرمایه کلی هردو حین پروسه ثبت درخواست مورد احتیاج می باشند. سرمایه گذاری کلی به منظور معین شدن فعالیت شرکت و به معنای تعهدی ضمنی به مقامات دولتی است. شرکت های مسئولیت محدود به وسیله مقدار سرمایه اولیه ثبت شده وتزریق شده به این دسته از شرکت ها شناخته می شود. سرمایه ثبت شده می تواند به صورت نقدپرداخت شود.

اندازه گیری مقدار سرمایه ثبت شده به منظور پول نقد کسب و کار مهم تلقی می شود ونه اینکه حداقل مقدار واجد شرایط به عنوان دستورالعمل ها صادر شود. شرایط اعلام شده توسط دولت محلی به عنوان راهنماست و با هدف تامین بودجه مورجهانزبه وسیله سرمایه اولیه ثبت شده این دست شرکت هاست تا زمانی که قادر به تامین خود بادرامد حاصل از فعالیتشان باشند. چنان چه چنین چیزی اتفاق نیافتدو شرکت ها همهٔ سرمایه اولیه خود را به اتمام برساننددچار مشکل بزرگی شده اند که به سادگی قابل جبران نیست. مسایل دیگری نیز مدنظر دولت محلی می باشد، به دنبال سرمایه گذاری خارجی، نه تنها اگاهی کامل از اقتصادیات ضروری است-سرمایه خیلی کم در اقتصادیات بر ارزش افزوده وموارد ازین دست می تواند مشکل ساز باشد-بلکه احتیاج حیاتی است به ذکرسرمایه اولیه مورد احتیاج برای فعالیت های تجاری، این امر جریان نقدی عملیاتی است نه فقط در نظر دریافت مجوز های نظارتی.

دیگرموارد مورد احتیاج برای شرکت های با مسئولیت محدود

هرگونه تغییردرمورد شرکت همچون تغیر آدرس دفتر، تغیر نماینده قانونی، تغییر زمینه فعالیت و امثال این ها به تایید مقامات دولتی رسانده شود و همهٔ اسناد رسمی مربوطه به روزشود.

اقتصادیات شرکت های مسئولیت محدود

پرونده اقتصادیاتی به هنگام ثبت شرکت در چین

نرخ اقتصادیاتاز سال 2008 برای کلیه شرکت های خارجی و محلی 25% در نظر گرفته شده است ودر 4 نوبت پرداخت می شود.

اقتصادیات کسب وکار

اقتصادیات کسب کار در رابطه با معاملات و خدمات ارائه شده توسط شرکت ها، اعمال می شود.

به عنوان مثال خدمات پس ازفروش، کنترل کیفیت خدمات، نصب و راه اندازی تجهیزات وغیره. میزان این اقتصادیات بسته به بزرگی حجم معاملات بین 3%تا 20% قابل تغییر است که در ببش تر مواقع 3 تا 5 درصد معین می شود که به صورت ماهانه پرداخت می شود.

اقتصادیات بر ارزش افزوده

قوانین دولت چین خواستار پرداخت اقتصادیات بر ارزش افزوده برای کلیه شرکت هایی که به وسیله چین مشغول به فروش کالا، پردازش مواد، صادرات کالاو تعمیر و جایگزینی خدمات می باشند، باید اقتصادیات بر ارزش افزوده بپردازند. درچین شرکت ها به 2 گروه تقسیم می شوند بسته به سرمایه اولیه و درامد حاصل از فعالیتشان.

حسابداری و تشکیل پرونده اقتصادیاتی، معافیت اقتصادیاتی و احتیاج به ممیزی سالانه

یک شرکت با مسئولیت محدود، مسئول بایگانی وپرداخت موارد اقتصادیاتی بالا می باشد وهمینطور اقتصادیات بر درامد شخصی برای کارمندان، اقتصادیات تمبر وکلیه اقتصادیات های بالقوه.

احتیاج به بکار بستن نرم افزارسیستم حسابداری برای انجام حسابداری ماهانه وانجام کلیه قطعنامه های اقتصادی و اقتصادیات های اعلان شده توسط دولت.

ممیزی سالانه وبازرسی های سالانه مورد درخواست شرکت ها با مسئولیت محدود می باشد و قبل از ماه می هر سال باید به تایید برسد. ممیزی های سالانه بایدبه وسیله تایید محلی شرکت حسابداری عمومی صورت گیرد.

موارد تکمیلی برای شرکت های با مسئولیت محدود

به روز رسانی سالانه یک روند اداری است، اما زمان خوبی است برای دریافت موجودی و اطمینان از درستی و به روز بودن کلیه اسناد کاری. گزارش اقتصادی حسابرسی، گزارش ممیزی ارز و گزارش سالانه باید به تایید 7 بخش دولتی برسدو تایید کلیه اسناد باید قبل 30 جون هر سال صورت گیرد.

استخدام از سرزمین چین و خارجی

دفتر نمایندگی در چین

یک دفتر نمایندگی اجازه استخدام کارکنان چینی به صورت مستقیم را ندارد. سازمان استخدام، استخدام نیرو های محلی از طرف شرکت های خارجی را عهده دار است. طبق قوانین چین، یک دفتر نمایندگی یک نهاد قانون تلقی نمی شود وسازمان بازار کار خدمات خارجی خواستار استاندارد سازی و تنظیم رفاه و مصالح کارمندان یک دفتر نمایندگی است.

کارمدان خارجی می توانند به صورت مستقیم توسط این شرکت ها استخدام شوند. پس از آنکه گواهی نامه ثبت نام به انجام رسید وپس ازسیدن به چین، فرد مهاجر خارجی باید تاییدیه سلامت از بیمارستان های مخصوص دولتی راقبل از درخواست برای اجازه کار و اقامت دریافت کند.

شرکت های با مسئولیت محدود در چین

شرکت های با مسئولیت محدود اجازه استخدام کارمندان چینی و خارجی را بدون استفاده از سازمان استخدام را دارا می باشند. اگرچه از این سازمان برای استخدام نیروی کار چینی می توانند یاری بگیرند. درهر دوصورت رفاه و مزایای کارمندان در شرکت باید تامین شود.

قابل ذکر است که مجوز اشتغال و اخذ ویزای اقامت مورد بازرسی سالانه و به روز رسانی مقامات دولتی است. ارسال این دست مدارک به مراکز گواهی از وظایف کارمندان است به حساب می اید. عدم رعایت و پیروی از مقررات به طور کلی می تواند به مجازات ها منجر شود.

ساختار قانونی کسب و کار کشور چین

چنانچه شرکت ها خواستار بدست آوردن همه سود یک حضور بین المللی باشند، باید به دقت و با روشی دقیق در خصوص محلی که که سود خیز است برنامه ریزی داشته باشند.

برای بعضی از تجارت های بین المللی، سرمایه گذاری در چین به وسیله هنگ کنک می تواند مفید باشد. فروش در آینده ازطریق سرمایه گذاری در چین، برنامه ریزی اقتصادیاتی خاص و قابلیت توزیع سود مواردی است که راه اندازی شرکت در چین را امری شایان توجه می سازد.

منبع: فرادید
انتشار: 7 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 281

به "ثبت شرکت در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت شرکت در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید