کارگاه آموزشی چاپ دستی در مشهد برگزار می گردد

به گزارش تیم علمی، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در خراسان رضوی، به همت فرهنگ سرای ترافیک مشهد و استودیو کارگاه چاپ دستی (چاپ لینوکات) با حضور اساتید حسن کلانتری و میترا بستانی و با دبیری مسعود وزیری برگزار می گردد.

کارگاه آموزشی چاپ دستی در مشهد برگزار می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات تعرفه طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

کارگاه توجیهی این برنامه شنبه 10 آبان ماه 1399 ساعت 16:30 و کارگاه عملی آن سه شنبه 13 آبان ماه 1399 ساعت 9:30 الی 16 برگزار می گردد. همچنین قرار است نمایشگاه گروهی از آثار منتخب این برنامه نیز برگزار گردد.

ثبت نام و شرکت در این کارگاه آموزشی رایگان و کلیه ابزار و لوازم مبتدی چاپ لینوکات (لینولئوم، مغار، رنگ چاپ، مقوا) به صورت رایگان در اختیار شرکت نمایندگان قرار داده می گردد و همچنین به نفرات برگزیده از طرف برند یکتا آرت هدیه اهدا می گردد.

علاقمندان حداکثر تا ساعت 24 آدینه 9 آبان ماه 1399 فرصت دارند ثبت نام نمایند. بر اساس اطلاعیه این برنامه ظرفیت پذیرش محدود و اولویت با زمان ثبت نام است و به منظور پیشگیری از بیماری کرونا، شرکت در کارگاه آموزشی، با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل فرهنگسرای ترافیک مشهد به نشانی بلوار دانشجو، دانشجو 29 برگزار می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1312

به "کارگاه آموزشی چاپ دستی در مشهد برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه آموزشی چاپ دستی در مشهد برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید