استاندارسیستان وبلوچستان: بخاری های نفتی سال جاری از سطح مدارس حذف می شوند

به گزارش تیم علمی، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سرمایش و گرمایش مدارس سال جاری در اولویت قرار گرفته است و بخاری های نفتی از سطح مدارس حذف می شوند.

استاندارسیستان وبلوچستان: بخاری های نفتی سال جاری از سطح مدارس حذف می شوند

احمدعلی موهبتی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان ضمن تشکر از مدیران فعلی و اسبق آموزش و پرورش و نوسازی مدارس که منشاء خدمات خوبی در حوزه آموزش و پرورش بوده اند؛ گفت: حوزه آموزش و پرورش حوزه ای چندگانه است و هم به حوزه دانش آموز و هم فضای آموزشی و هم مباحث آموزشی باید توجه گردد.

رییس شورای آموزش پرورش استان با بیان اینکه باید فرهنگ مدرسه سازی و مدرسه کمک در جامعه نهادینه گردد؛ اضافه نمود: جلسات و پیگیری های متعددی با خیرین مدرسه ساز در تهران برگزار شده که در نتیجه آن ساخت 200 مدرسه در تعهد ساخت این خیرین است که غفلت در این امر ظلم به فرزندان این استان است و برای تحقق آنچه تعهد شده باید همه ظرفیت ها را به کار گیریم.

موهبتی ادامه داد: در بحث مسائل جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان در مورد چالش های پیش رو و موانع عدم جذب معلم در کنکور و ظرفیت های خالی این دانشگاه، حوزه پژوهشی آموزش و پرورش به همراهی دانشگاه فرهنگیان سندی را تهیه نمایند و با ارائه این سند به وزارتخانه، پیگیری جدی برای رفع موانع داشته باشند و امکان تغییر کد رشته و کد محل و انتخاب چند منطقه را برای داوطلبان در کنکور به وجود آورند.

وی درخصوص سامانه مجازی شاد اضافه نمود: با توجه به احتمال ادامه فعالیت ویروس کرونا با آغاز پاییز نیز نواقص سامانه شاد باید رفع گردد و با توجه به نواقصی که در بحث زیرساخت ها در استان وجود دارد با رفع آنها اثربخشی لازم را در بحث آموزش در این سامانه بوجود آید.

استاندار سیستان وبلوچستان همچنین اعلام نمود: تقدیر و ارزیابی از معلمان برتر در هفته بزرگداشت مقام معلم انجام گردد و حق معلمانی که کوشش ویژه دارند و امتیازات مربوط به معلمان برتر ضایع نگردد.

احمدعلی موهبتی در انتها این جلسه غلامرضا محمدقاسمی را به عنوان مشاور خود در امور بازماندگان از تحصیل معرفی کرد و خواهان پیگیری امور بازماندگان از تحصیل با کوشش و انگیزه از جانب وی شد.

رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه در مورد شرایط فعلی سامانه شاد گفت: 9درصد دانش آموزان و 32 درصد معلمان کلاس های خود را در این سامانه تعریف نموده اند که با رفع نواقص پیش رو این آمار و اثرگذاری این شبکه افزایش خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1021

به "استاندارسیستان وبلوچستان: بخاری های نفتی سال جاری از سطح مدارس حذف می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندارسیستان وبلوچستان: بخاری های نفتی سال جاری از سطح مدارس حذف می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید