اعتراضات گسترده علیه قرارداد تجارت آزاد با آمریکا در آلمان

به گزارش تیم علمی، اعتراضات گسترده ای در شهرهای مختلف آلمان در مخالفت با قرارداد تجارت آزاد اروپا با کشورهای کانادا و آمریکا برگزار گردید.

اعتراضات گسترده علیه قرارداد تجارت آزاد با آمریکا در آلمان

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از نشریه فوکوس، ده ها هزار نفر امروز در شهرهای مختلف آلمان علیه قرارداد تجارت آزاد با آمریکا موسوم به تی تی آی پی و تجارت آزاد با کانادا موسوم به ستا اعتراض کردند.

به گزارش نشریه فوکوس بیش از صد هزار نفر در آلمان در اعتراض به این قراردادهای تجارت آزاد به خیابان ها آمدند. آنها نارضایتی خود را با پوسترهای رنگارنگ، بالن های هوایی و پلاکاردهای مختلف نشان دادند.

بر اساس اطلاعات پلیس ظهر امروز حدود 40 هزار نفر در برلین، 30 هزار نفر در هامبورگ، 20 هزار نفر در مونیخ و 18 هزار نفر هم در شهر کلن آلمان در اعتراض به این قراردادهای تجارت آزاد به خیابان ها آمدند.

بر اساس اطلاعات پلیس این اعتراضات به صورت صلح آمیز برگزار گردید.

این تجمع اعتراضی متشکل از ائتلاف هایی از اتحادیه های کارگری، انجمن های زیست محیطی و کلیساها و احزاب چپ و سبز آلمان بود. مخالفان و منتقدان این قراردادهای تجارت آزاد با کانادا و آمریکا نگرانند که در سایه این قراردادها استانداردهای اجتماعی و زیست محیطی اروپا تضعیف گردد.

این در حالی است که حمایت کنندگان این قراردادهای تجارت وعده بهبود اوضاع مالی را در سایه این توافقات می دهند.

با وجود انتقادهای زیاد به قرارداد تجارت آزاد اروپا با آمریکا، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان و کمیسیون اروپایی همچنان بر ادامه روند مذاکرات و نهایی شدن سریع تر آن اصرار دارند.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 402

به "اعتراضات گسترده علیه قرارداد تجارت آزاد با آمریکا در آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراضات گسترده علیه قرارداد تجارت آزاد با آمریکا در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید