تور گرجستان ارزان: اولین خارجی های لیگ برتر کشتی وارد ایران شدند، حضور حریف فینال یزدانی و حریف گرجی گلیج در ستارگان

به گزارش تیم علمی، اولین خارجی های که برای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد وارد ایران شدند، این هفته برای ستارگان ساری کشتی خواهند گرفت.

تور گرجستان ارزان: اولین خارجی های لیگ برتر کشتی وارد ایران شدند، حضور حریف فینال یزدانی و حریف گرجی گلیج در ستارگان

با ما سفر کنید و با تور گرجستان ارزان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ستارگان پیش از این هم اعلام نموده بود در پی جذب کشتی گیر خارجی است. به همین دلیل روز گذشته دو کشتی گیر نامدار روسی و گرجستانی برای همراهی تیم ستارگان ساری در دور رفت لیگ برتر وارد ایران شدند.

زاگیر شاخیف قهرمان روسی وزن 65 کیلوگرم رقابت های جهانی نروژ که در فینال مسابقات شکست یک طرفه ای را به امیرمحمد یزدانی ملی پوش کشورمان تحمیل کرد و بعلاوه الیزبار اودیکادزه دارنده چند مدال جهانی و اروپایی در وزن 97 کیلوگرم از گرجستان که در جهانی نروژ مغلوب مجتبی گلیج شد، دو کشتی گیری هستند که با تیم ستارگان ساری قرارداد بسته اند.

اودیکادزه در مسابقات المپیک پیروز شد محمدحسین محمدیان را شکست دهد. او پیش از این شکست را به علی شعبانی هم تحمیل نموده بود.

مسابقات دور رفت گروه ب لیگ برتر آزاد روز آدینه با حضور تیم های صنایع مازندران، ستارگان ساری، مقاومت و خراسان جنوبی در جویبار برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1896

به "تور گرجستان ارزان: اولین خارجی های لیگ برتر کشتی وارد ایران شدند، حضور حریف فینال یزدانی و حریف گرجی گلیج در ستارگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور گرجستان ارزان: اولین خارجی های لیگ برتر کشتی وارد ایران شدند، حضور حریف فینال یزدانی و حریف گرجی گلیج در ستارگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید