ایران، چین و روسیه می خواهند در انتخابات آمریکا دخالت نمایند!

به گزارش تیم علمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از وبگاه متعلق به رهبر جمهوری خواستار در سنای آمریکا، میچ مک کانل رهبر اکثریت جمهوری خواه در سنای آمریکا امروز سه شنبه با انشتار بیانیه ای عوام فریبانه و با هدف جلب آرای رأی دهندگان مأیوس آمریکائی مدعی شد که ایران، چین و روسیه در صدد تأثیرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر 2020 در این کشور هستند!

ایران، چین و روسیه می خواهند در انتخابات آمریکا دخالت نمایند!

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

رهبر جمهوری خواستار در سنای آمریکا در کوشش برای کسب قدرت در برابر دموکرات ها در کشورش ادعا کرد: ایران، چین، روسیه و دیگر بازیگران خارجی می خواهند به سیاست های ما نفوذ، در انتخابات ما دخالت و ترس و اختلاف را در میان آمریکایی ها پراکنده نمایند! آن ها می خواهند اطمینان آمریکایی ها به سازمان ها و سیستم دولت شان را تضعیف نمایند.

میچ مک کانل در ادامه افزود: من به اقداماتی که کنگره و دولت ترامپ برای مقابله با این تهدیدات اتخاذ نموده اند، افتخار می کنم. جامعه اطلاعاتی همانند یک لیزر بر روی این تهدیدات متمرکز شده است. مقابله با تهدیدات خارجی تنها وظیفه دولت نیست . تمام آمریکایی ها باید نقش شان را در حفظ دموکراسی مان ایفا نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1222

به "ایران، چین و روسیه می خواهند در انتخابات آمریکا دخالت نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران، چین و روسیه می خواهند در انتخابات آمریکا دخالت نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید