بارسلونا تابستان 2020 دوباره برای جذب نیمار اقدام می نماید

به گزارش تیم علمی، مدیران باشگاه بارسلونا قصد دارند پروژه بازگرداندن نیمار به نوکمپ را دوباره در تابستان آینده کلید بزنند.

بارسلونا تابستان 2020 دوباره برای جذب نیمار اقدام می نماید

با تور اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، نشریه موندو دپورتیوو چاپ کاتالونیا که به باشگاه بارسلونا نزدیک است، با انتشار گزارشی مدعی شد مدیران این باشگاه قصد دارند تابستان 2020 بار دیگر شانس خود را برای بازگرداندن نیمار به نوکمپ امتحان نمایند. مهاجم بزریلی پاری سن ژرمن همچنان نسبت به بازگشت به نوکمپ علاقه مند است، برای همین باشگاه بارسلونا خود را آماده مذاکره با پاری سن ژرمن در انتها فصل جاری برسر نیمار با پیشنهادی 180 میلیون یورویی می نماید.

نشریه اسپورت چاپ کاتالونیا هم پیش از این گزارش داده بود، نیمار پیشنهاد تمدید قراردادی که از سوی باشگاه پاری سن ژرمن به وی شده بود را رد نموده، این در حالی است که قرارداد فعلی وی تا انتها ماه ژوئن 2020 اعتبار دارد. باشگاه پاری سن ژرمن پیشنهاد تمدید سه ساله را به ستاره برزیلی خود داده اما نیمار در فکر بازگشت به بارسلونا است و میخواهد پروژه نیمه تمامی که در تابستان اخیر کلید زد را تکمیل کند.

نیمار 27 ساله تابستان اخیر پس از دو فصل حضور در پاری سن ژرمن در فکر بازگشت به بارسلونا بود و حتی مذاکرات سطح بالایی هم بین مدیران دو باشگاه انجام شد اما در نهایت با اصرار ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن این انتقال عملی نشد. این مهاجم برزیلی که تابستان 2017 در ازای 222 میلیون یورو از بارسلونا جدا و به پاری سن ژرمن پیوست، در تابستان اخیر همچنین مورد توجه دو باشگاه رئال مادرید و یوونتوس هم قرار داشت.

نیمار که این فصل در 12 بازی از رقابت های مختلف، آمار 9 گل زده و 6 پاس گل را به نام خود به ثبت رسانده، در دوره چهار فصل حضورش در بارسلونا با لیونل مسی و لوئیس سوارس یکی از خطرناک ترین خط حمله های تاریخ فوتبال را شکل داده بودند و به تنهایی در 186 بازی 105 گل برای آبی واناری ها به ثمر رساند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 718

به "بارسلونا تابستان 2020 دوباره برای جذب نیمار اقدام می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا تابستان 2020 دوباره برای جذب نیمار اقدام می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید