بازداشت موقت دو هنرمند و مدیر تئاتری

به گزارش تیم علمی، در پی حکم قضایی مبنی بر توقیف نمایش رویای شب تابستان به کارگردانی مریم کاظمی، کارگردان این نمایش و مدیر تئاتر شهر هم بازداشت شدند.

بازداشت موقت دو هنرمند و مدیر تئاتری

شهرام کرمی، مدیرکل هنرهای نمایشی در گفت وگو با خبرنگاران ضمن تایید این خبر، اعلام کرد: با احضار خانم کاظمی و دکتر سعید اسدی مدیر سالن کارگردان نمایش رویای شب تابستان، به دلیل مسئله ای که نسبت به تیزر نمایش پیش آمده بود، روند رسیدگی به ماجراء تا سرانجام وقت اداری امروز یکشنبه، 18 شهریور طول کشید و منجر به بازداشت موقت آن ها شد.

او اضافه نمود: با وجود پیگیری های زیادی که صورت گرفت، به دلیل این که وقت اداری به سرانجام رسیده بود، نتوانستیم اقدامی انجام دهیم و این اتفاق ناخوشایندی است که رخ داده است. چراکه مشکل پیش آمده بدون این که نمایش دچار مشکل محتوایی باشد، رخ داده و متاسفانه تیزر نمایش مونتاژی از چند تصویر مختلف بوده که شبهه ایجاد نموده است. وی تأکید کرد: این اتفاق سبب شد از این پس توجه جدی به فضای مجازی گردد و البته دستگاه قضایی هم وظایفی دارد و ما هم ملزم به تمکین از قانون هستیم. کرمی اضافه نمود: به عنوان مدیرکل هنرهای نمایشی در صورت احضار، به دادگاه می روم چراکه مسئولیت صدور مجوزها بر عهده من است و بابت هر اتفاق تئاتری باید پاسخگو باشم که حتماً خود را ملزم به این کار می دانم اما امیدوارم این اتفاق هرچه سریع تر به سرانجام برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 49

به "بازداشت موقت دو هنرمند و مدیر تئاتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت موقت دو هنرمند و مدیر تئاتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید