بنر خبرساز شهرداری بوشهر برای مهدی طارمی

به گزارش تیم علمی، خبرنگاران- مهدی طارمی ستاره خط حمله فوتبال ایران این روز ها درگیر مباحث نقل و انتقالاتی است و هر روز شایعه جدیدی درباره او به گوش می رسد. بازیکن فعلی باشگاه پورتو که گفته می گردد از تیم های مهمی همانند میلان و منچستریونایتد پیشنهاد دارد، فعلا سکوت نموده و درباره آینده فوتبالی اش اظهارنظری نمی کند.

بنر خبرساز شهرداری بوشهر برای مهدی طارمی

به گزارش خبرنگاران، حدس ها درباره تیم بعدی مهدی طارمی در شرایطی رو به افزایش است که همین امروز چندین خبرنگار عربستانی خبر از توافق نهایی باشگاه الهلال با مهدی طارمی داده و او را مهاجم تازه این تیم عربستانی معرفی نموده اند. طارمی در فصل گذشته بالاخره عنوان آقای گلی لیگ پرتغال را به دست آورد و کارنامه چندساله اش در این لیگ را پربارتر کرد. او چند روز پیش تیم ملی ایران را در رقابت ها نه چندان مهم کافا همراهی کرد و آنجا هم ضمن قهرمانی توانست دو عنوان برترین گلزن و برترین بازیکن جام را به دست بیاورد.

این موارد حالا باعث شده تا شهرداری بوشهر دست به کار گردد و بنری برای مهدی طارمی در میدان قدس این شهر به پا کند. در بخشی از این بنر به عنوان آقای گلی مهدی طارمی در رقابت ها کافا اشاره و آن را هم افتخارآمیز توصیف شده است. این اقدام با واکنش منفی محمد، برادر مهدی طارمی روبرو شده و او انتقادش را از شهرداری با انتشار یک استوری نشان داده است.

منبع: فرارو
انتشار: 3 تیر 1402 بروزرسانی: 3 تیر 1402 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2316

به "بنر خبرساز شهرداری بوشهر برای مهدی طارمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنر خبرساز شهرداری بوشهر برای مهدی طارمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید