تقویت تراکتور براساس نظر سولدو، احتمال حضور قوچان نژاد در تبریز

به گزارش تیم علمی، به گزارش خبرنگاران، میر معصوم سهرابی عصر امروز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران در تبریز با بیان اینکه برنامه های مدنظر باشگاه را براساس سیاست گذاری هیأت مدیره در آرامش و به دور از فضای تنش پیش می بریم، گفت: بعد از آغاز کار به عنوان مدیرعامل تراکتور، موضوعات مطرح در باشگاه را آنالیز و برای برطرف آن ها برنامه ریزی نموده ایم.

تقویت تراکتور براساس نظر سولدو، احتمال حضور قوچان نژاد در تبریز

وی با بیان اینکه باشگاه تراکتور نتوانسته سال جاری مجوز حرفه ای کسب کند، اضافه کرد: در پی دریافت مجوز حرفه ای برای آموزشگاه باشگاه هستیم که 80 درصد کارهای مورد احتیاج را انجام داده ایم. پس از حضور کارشناسان امر و آنالیز شرایط، مجوز حرفه ای آموزشگاه را دریافت خواهیم کرد. جلسه ای نیز با رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر تبریز در مورد اختصاص مکانی برای احداث زمین تمرین و بازی برای آموزشگاه باشگاه، برگزار نموده ایم.

سهرابی با بیان اینکه کانون طرفداران از ارکان مهم موفقیت باشگاه است، شرح داد: کانون طرفداران را فعال نموده ایم؛ فردی را به عنوان مسئول کانون انتخاب نموده ایم و در پی راه اندازی ساختمان کانون هستیم.

حضور یک بازیکن خارجی در تراکتور

وی در مورد جلسه اش با سرمربی تیم، بیان نمود: ما احتیاجهای سخت افزاری سرمربی تیم را فراهم نموده ایم. بعلاوه او براساس شناختی که از تیم کسب نموده است؛ احتیاجهای فنی اش را مطرح نموده و در پی برطرف آن ها هستیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: آقای سولدو علاوه بر تقویت کادرفنی، یک بازیکن را نیز به باشگاه معرفی نموده که اقدامات اداری برای حضور این افراد در تبریز، اجرا شده است. به مرور زمان تیم را به سمت تفکرات سرمربی سوق می دهیم.

احتمال جذب رضا قوچان نژاد

وی درخصوص احتمال جذب رضا قوچان نژاد، گفت: همانطور که می دانید قوچان نژاد بازیکن بزرگ و بین المللی است. باشگاه ما هم در گذشته سابقه استفاده از بازیکنان بزرگی همانند مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی را دارد. اگر کادرفنی بخواهد، کارهای مربوط به جذب این بازیکن را انجام می دهیم.

سهرابی ادامه داد: ما فیلم های بازی قوچان نژاد را به آقای سولدو داده ایم و منتظر نظر نهایی او هستیم.

پیگیر دریافت حق تراکتور از محل تبلیغات محیطی هستیم

وی در رابطه با تبلیغات محیطی بازی های لیگ، گفت: مالک باشگاه تراکتور اولین فردی بود که در سازمان لیگ حضور یافته و پیگیر دریافت حق تراکتور از محل تبلیغات محیطی بود. جلسه ای با اعضای هیأت مدیره برگزار می کنیم تا در صورت تأمین منافع باشگاه و پذیرفته شدن شرایط ما به وسیله فدراسیون فوتبال، تبلیغات محیطی را برعهده بگیریم.

سهرابی در مورد احتمال حمایت اقتصادی مس سونگون از باشگاه تراکتور، شرح داد: مدت هاست نمایندگان مجلس و مسئولان استانی پیگیر اختصاص مبلغی از محل مسؤولیت های اجتماعی مجموعه مس به باشگاه تراکتور در قالب اسپانسر هستند تا تراکتور برنامه هایش را به برترین شکل پیگیری کند. مبلغ مطرح شده در رسانه ها صحیح نبوده و کارگروهی برای تعیین کردن مقدار یاری مجموعه مس تشکیل شده است.

در پی برطرف مسائل و بازگرداندن تراکتور به جایگاه واقعی اش هستیم

وی با بیان اینکه می خواهم به جای حرف زدن، کارهای تأثیرگذار انجام دهم، گفت: احتیاجهای نرم افزاری و سخت افزاری باشگاه را برطرف می کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: در پی برطرف مسائل و بازگرداندن تراکتور به جایگاه واقعی اش هستیم. سرمربی خارجی برای پیاده کردن تفکراتش احتیاج به زمان دارد و ما و طرفداران باید حوصله کنیم و به سولدو زمان بدهیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 بهمن 1400 بروزرسانی: 5 بهمن 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1990

به "تقویت تراکتور براساس نظر سولدو، احتمال حضور قوچان نژاد در تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویت تراکتور براساس نظر سولدو، احتمال حضور قوچان نژاد در تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید