تمایل عمانی ها به اجرای پروژه های مدرن آبی ایران در کشورشان

به گزارش تیم علمی، سرپرست شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران از تمایل عمانی ها به اجرای پروژه های مدرن آبی ایران در کشور عمان اطلاع داد و گفت: ضرورت دارد که دولت استراتژی مشخصی برای فعالیت بخش خصوصی در خارج از مرزها معین کند.

تمایل عمانی ها به اجرای پروژه های مدرن آبی ایران در کشورشان

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار مالی خبرنگاران، بهروز مرادی سرپرست شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی آب و تأسیسات آب و فاضلاب ایران در جمع فعالان بخش خصوصی گفت: صدور خدمات فنی و مهندسی با توجه به ظرفیت های بسیار شرکت های مهندسی ایرانی فعال در صنعت آب، باید به عنوان یکی از اولویت ها دیده گردد، چرا که امکان توسعه در این بخش بسیار زیاد است.

وی اضافه کرد: دولت به موضوع توسعه صدور خدمات فنی و مهندسی ایرانی به خارج از مرزهای کشور توجه دارد اما ضرورت دارد که دولت استراتژی مشخصی برای فعالیت بخش خصوصی در خارج از مرزها مشخص کند.

مرادی با بیان اینکه بخش خصوصی ایرانی در موارد مختلفی چون نقل و انتقال پول، عدم پذیرش ضمانت نامه های بانکی و... مشکلاتی دارد، گفت: باید با تدوین یک استراتژی حمایتی کارآمد، فعالیت بخش خصوصی ایرانی را در کشورهای اطراف به ویژه کشورهایی که رابطه ایران با آنها بهتر است همچون روسیه، عراق، عمان و... بیشتر کنیم.

سرپرست شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران اعلام نمود: اخیراً نمایندگانی از کشور عمان از طرح های شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران دیدن کردند و بسیار ابراز تمایل داشتند که بخش خصوصی ایرانی بتواند پروژه های مدرن آبی همچون پروژه هایی را که در ایران اجرا شده است در کشورشان اجرا نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 582

به "تمایل عمانی ها به اجرای پروژه های مدرن آبی ایران در کشورشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمایل عمانی ها به اجرای پروژه های مدرن آبی ایران در کشورشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید