جشنواره دانشجوی نمونه برگزار می شود، آغاز ثبت نام از 20 آذرماه

به گزارش تیم علمی، رئیس سازمان امور دانشجویان با اشاره به اینکه بیست و نهم و سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه در سال جاری برگزار می شود گفت: دانشجویان متقاضی می توانند از 20 الی 30 آذرماه در سامانه سجاد ثبت نام کنند.

جشنواره دانشجوی نمونه برگزار می شود، آغاز ثبت نام از 20 آذرماه

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از سازمان امور دانشجویان، هاشم دادش پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان با اشاره به اینکه بیست و نهمین و سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه در سال جاری برگزار می شود گفت: دانشجویان متقاضی می توانند از 20 الی 30 آذرماه در سامانه سجاد ثبت نام نمایند.

هاشم داداش پور گفت: در آخرین دوره جشنواره دانشجوی نمونه سال 98 برگزار گشت 13 نفر به عنوان برگزیدگان مرحله کشوری با حضور معاون اول ریاست جمهوری مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی افزود: در جشنواره سال 1400 که بیست و نهمین و سی امین دوره دانشجویان نمونه است فرآیند جشنواره بر اساس زمان بندی های پیش بینی شده در هفته سوم آذر آغاز و در اسفندماه با برگزاری مراسم تجلیل به سرانجام خواهد رسید.

رئیس سازمان امور دانشجویان با اشاره به اینکه همانند سال های گذشته کلیه مراحل ثبت نام و مرحله داوری دانشگاهی و داوری مرحله کشوری در سامانه الکترونیکی انجام می پذیرد، گفت: فرایند داوری جشنواره دانشجوی نمونه در دو مرحله دانشگاهی و کشوری برگزار می شود؛ نخست دانشجویان در سطح دانشگاه به رقابت می پردازند و آن دسته از دانشجویانی که برترین امتیازات را بر اساس آیین نامه و صرف نظر از حد نصاب های آن کسب نموده اند به عنوان برگزیدگان مورد تقدیر دانشگاه مربوطه قرار می گیرند و آن تعداد از متقاضیان که شرایط معرفی به مرحله دوم را کسب نموده اند به دبیرخانه مرکزی معرفی می شوند.

وی در خصوص تعییرات این دوره از جشنواره نسبت به سال گذشته گفت: برای اولین بار برگزیدگان دانشجویان بین المللی نیز معرفی می شوند وامکان شرکت به دانشجویانی که بعد از فراخوان سال 98 فارغ التحصیل شده اند، دانشجویانی که مرخصی بدون احتساب سنوات در ترمی که به کرونا مبتلا شده اند دارد و کسب 3 امتیاز به صورت افزوده در بخش فرهنگی ویژه فعالیت های داوطلبانه در زمان کرونا از ویژگی های این دوره از جشنواره نسبت به دوره های گذشته است.

بر اساس این گزارش، کلیه دانشجویان متقاضی دانشگاه های دولتی، غیر انتفاعی و پژوهشگاه های تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همچنین دانشگاه های، پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی و فرهنگیان می توانند با مراجعه به سایت www.portal.saorg.ir نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2001

به "جشنواره دانشجوی نمونه برگزار می شود، آغاز ثبت نام از 20 آذرماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره دانشجوی نمونه برگزار می شود، آغاز ثبت نام از 20 آذرماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید