خبرنگاران روزانه 1600 مددجوی ندامتگاه قزلحصار کرج غربالگری می شوند

به گزارش تیم علمی، کرج - خبرنگاران - مدیر ندامتگاه قزلحصار کرج گفت که روزانه به طور متوسط یک هزارو 600 مددجوی در این ندامتگاه موردغربالگری ویروس کرونا قرار می گیرند.

خبرنگاران روزانه 1600 مددجوی ندامتگاه قزلحصار کرج غربالگری می شوند

اشکان کمالی روز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت : تست های غربالگری به صورت روزانه در تمام بندهای ندامتگاه قزلحصار توسط کارکنان حوزه بهداشت انجام می گردد و موارد مشکوک اقدامات درمانی انجام می گردد.

وی اضافه نمود: همچنین مددجویان جدید در این ندامتگاه زیر پوشش مراقبت های ویژه بهداشتی در مدت مشخص قرارمی گیرند.

وی اعلام کرد: سازمان زندان های کشور سلامتی مددجویان را بسیار حایز اهمیت دانسته و در این ندامتگاه نیز از هیچ تلاشی برای بهداشت و امنیت فردی مددجویان دریغ نخواهد شد.

کمالی گفت: تب سنجی، گندزدایی و سم پاشی محیط، آموزش های لازم برای شست و شوی دست ها و نحوه فاصله گذاری بین فردی از مهمترین اقدامات در ندامتگاه قزلحصار است که ازهرگونه انتقال ویروس کرونا پیشگیری گردد.

وی بیان داشت: ندامتگاه قزلحصار همه روزه در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر ضدعفونی و گندزدایی شده و افراد جدیدالورود به زندان 2 هفته قرنطینه و بر اساس طبقه بندی داخلی ندامتگاه در بندهای مشخص شده نگهداری می شوند.

وی اضافه نمود: چنانچه مددجو مشکوک ابتلا به کووید- 19 تشخیص داده گردد با توجه به شیوه نامه اعلام شده توسط وزارت بهداشت تحت مراقبت ویژه قرار می گیرد ضمن آنکه کارکنان زندان نیز تحت مراقبت پیشگیرانه قرار دارند.

ندامتگاه قزلحصارر یکی از چهارزندان مستقر در کرج و بزرگترین ندامتگاه کشور است که بر اساس طرح طبقه بندی زندانیان، محکومان مرتبط با مواد مخدر در این زندان نگهداری می شوند.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1581

به "خبرنگاران روزانه 1600 مددجوی ندامتگاه قزلحصار کرج غربالگری می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران روزانه 1600 مددجوی ندامتگاه قزلحصار کرج غربالگری می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید