خبرنگاران نسل جدید بنادر در بندرشهید رجایی ایجاد خواهد شد

به گزارش تیم علمی، بندرعباس- خبرنگاران- استاندار هرمزگان گفت: با امضای تفاهم نامه های سرمایه گذاری در بندر شهید رجایی، نسل جدید بنادر در این مجتمع بندری ایجاد خواهد شد.

خبرنگاران نسل جدید بنادر در بندرشهید رجایی ایجاد خواهد شد

فریدون همتی روز پنجشنبه در در آیین امضای 6 تفاهم نامه سرمایه گذاری بخش خصوصی در پسکرانه بندر شهید رجایی اضافه نمود: راه اندازی این پروژه های سرمایه گذاری در بندرشهیدرجایی گام مهمی در راستای اقتصاد مقاومتی و کمک به توانمندی داخلی خواهد بود و شاهد ایجاد اشتغال بیشتر در استان خواهیم بود.

وی بیان داشت: منطقه ویژه مالی بندر شهید رجایی با داشتن ظرفیت های تولید، ایجاد ارزش اضافه نموده، دسترسی به آب های آزاد و زیرساخت های مناسب، از مزیت های بسیار خوبی برای سرمایه گذاری برخوردار است.

استاندار هرمزگان با اشاره به آمادگی کامل مجموعه مدیریت هرمزگان درجهت حمایت از سرمایه گذاران، ادامه داد: ضمن استقبال از حضور سرمایه گذاران در استان، تسهیلات و شرایط مناسب را برای فعالیت آن ها فراهم می کنیم.

امروز پنحشنبه با حضور محمد اسلامی؛ وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، 6 تفاهم نامه سرمایه گذاری در پسکرانه 2400 هکتاری بندر شهید رجایی به امضا رسید.

این تفاهم نامه ها شامل قردادهایی چون سرمایه گذاری به ارزش 100 هزار میلیارد ریال و 800 میلیون یورو در زمینه احداث کارخانه روی، سرب، منگنز و مس، احداث و توسعه کارخانجات لوازم جانبی، توسعه و تجمیع کارخانجات صنعتی، احداث پالایشگاه آلومینا، راه اندازی و تامین مالی پروژه های صنایع از طریق صندوق بورسی و احداث کارخانجات کانتینرسازی اجرایی و عملیاتی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1457

به "خبرنگاران نسل جدید بنادر در بندرشهید رجایی ایجاد خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نسل جدید بنادر در بندرشهید رجایی ایجاد خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید