دریافت مالیات از گردشگران خارجی سن پترزبورگ (تور روسیه ارزان)

به گزارش تیم علمی، گردشگران خارجی سن پترزبورگ مالیات پرداخت خواهند کرد.

دریافت مالیات از گردشگران خارجی سن پترزبورگ (تور روسیه ارزان)

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه با ارائه طرح مالیات گردشگران خارجی شهر سن پترزبورگ روسیه موافقت کرد.

به نقل از ای توربو نیوز، رئیس جمهور کشور روسیه طی ملاقاتی با الکساندر بگلوف شهردار موقت سن پترزبورگ گفت، مالیات گردشگران خارجی، روزانه 100 روبل خواهد بود.

به گفته الکساندر بگلوف، هتل ها این مبلغ را به ازای هر شب اقامت از گردشگران دریافت خواهند کرد.

گمان می رود مالیات های اخذ شده از گردشگران خارجی سن پترزبورگ، صرف تعمیر و بازسازی مکان های تاریخی و توسعه امکانات گردشگری این شهر گردد.

به گفته بگلوف، 15 درصد از ساختمان های شهر سن پترزبورگ تاریخی و جز میراث این شهر محسوب می شوند که بسیاری از آن ها مسکونی هستند. همه این ساختمان ها نیازمند تعمیر و بازسازی هستند که هزینه بازسازی آن 17 میلیارد روبل برآورد شده است.

با توجه به اطلاعات ارائه شده از سوی وزیر اقتصاد روسیه، روند اخذ مالیات از گردشگران خارجی سن پترزبورگ از سال 2020 شروع خواهد شد.

به عقیده شهردار موقت سن پترزربورگ، جمع آوری مالیات از گردشگردان خارجی این شهر، می تواند روش خوبی برای جمع آوری هزینه بازسازی مکان های تاریخی این شهر باشد.

سن پترزبورگ دومین شهر بزرگ روسیه پس از مسکو است که در منتهی الیه شمال غرب این کشور واقع شده است. این شهر در 16 می 1703 میلادی به وسیله پتر اول بنا شد و در سال های 1712 تا 1918 مرکز روسیه بود. این شهر از اوت 1914 میلادی تا 26 ژانویه 1924 پتروگراد و از این تاریخ تا 6 سپتامبر 1991 لنینگراد و از آن پس سن پتربورگ خوانده می گردد. این شهر مرکز مهم مالی، حمل و نقل، علمی و فرهنگی روسیه محسوب می گردد. بسیاری مراکز تاریخی شهر در لیست میراث فرهنگی یونسکو به ثبت رسیده اند. همانطور که آمار نشان می دهد، سن پترزبورگ همیشه کانون جلب گردشگران بسیاری بوده است. تنها در سال 2018، 8/5 میلیون نفر از این شهر زیبای روسیه بازدید نموده اند.

منبع: همگردی
انتشار: 18 دی 1401 بروزرسانی: 18 دی 1401 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2244

به "دریافت مالیات از گردشگران خارجی سن پترزبورگ (تور روسیه ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت مالیات از گردشگران خارجی سن پترزبورگ (تور روسیه ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید