دوربین های رسانه ها اسامی پیشنهادی عون به حریری برای تشکیل دولت را لو دادند

به گزارش تیم علمی، منابع از فاش شدن اسامی شخصیت هایی خبر دادند که رئیس جمهوری لبنان برای تشکیل دولت جدید به نخست وزیر مکلف پیشنهاد داده بود.

دوربین های رسانه ها اسامی پیشنهادی عون به حریری برای تشکیل دولت را لو دادند

به گزارش خبرنگاران، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، سعد حریری، نخست وزیر مکلف لبنان در کنفرانس مطبوعاتی در شانزدهمین سالروز ترور پدرش رفیق حریری از ذکر اسامی پیشنهادی برای کابینه خودداری کرد اما لیست اسامی را که به رنگ زرد نوشته شده بود در مقابل دوربین خبرنگاران بالا برد و آن ها توانستند از اسامی عکس بگیرند.

این لیست شامل اسامی عبدالله ابوحبیب(مسیحی مارونی) و نعیم سالم(مارونی) برای وزارت خارجه، فارس فارس(سنی)، عبدالله جریدی(مارونی)، سعید الرز(سنی) برای وزارت کشور، جان سلوم(ارتدوکسی)، فادی داوود(مارونی) و میشل منسی(ارتدوکسی) برای وزارت دفاع است.

در این لیست سمیر عساف(مارونی)، محمد الحج(شیعی)، عامر بساط(سنی)، سعاده شامی، حسن مقلد(شیعی) برای وزارت دارایی، جویل فواز(کاتولیک)، عادل یمین(مارونی)، هنری خوری(مارونی)، آنتوان فلیموس(مارونی)، زیاد بارود(مارونی) و رزق زغیب(مارونی) برای وزارت دادگستری پیشنهاد شده است.

همچنین احمد عویدات(سنی)، فراس ابی ناصیف(مارونی) برای وزارت ارتباطات، بیار خوری(کاتولیکی)، ژوزف نصیر(مارونی) و کارول عیاط برای وزارت انرژی، امین سلام(سنی)، ایمن حداد(ارتدوکسی)، فراس ابی ناصیف(مارونی)، منیر تینی(کاتولیکی)، فادی مکی(شیعی) و علیا مبیض(شیعی) برای وزارت اقتصاد پیشنهاد شده اند.

در این لیست همچنین اسامی ریمون طربیه(مارونی)، پترا خوری(ارتدوکسی) برای وزارت امور اجتماعی، آنتوان واکیم(مارونی) برای وزارت کار، منال مسلم(کاتولیکی)، رانیا ابی مصلح(دروزی) برای وزارت محیط زیست، جان بیروتی(مارونی)، میشل الفتریادس، سلیم الزیر برای وزارت گردشگری، ژاک صراف(مارونی) برای وزارت صنعت آمده است.

در ادامه این لیست اسامی فادی جعاره(مارونی)، ولید نصار(مارونی) برای وزارت مشاغل عمومی و حمل و نقل، منذر فتفت(سنی)، خلیل الجمال(مارونی) عبدو جرجس(مارونی) برای وزارت تربیت، پترا خوری(ارتدوکسی) برای وزارت بهداشت، ندی اندراوس، وسام بریدی و ولید کنعان برای وزارت اطلاع رسانی، رضا عازار برای وزارت امور مهاجرین، ولید نصار، منذر فتفت(سنی) برای وزارت جوانان و ورزش، رونی لحود(مارونی)، هلا مطر(مارونی) برای وزارت توسعه اداری، فایز دحدح(مارونی)، پاسکال مونان(مارونی)، پاسکال لحود(مارونی)، میشل الفتریادس برای وزارت فرهنگ و ظافر الشاوی(کاتولیک)، لارا حنا(کاتولیک) و میشل عقلل برای وزارت کشاورزی ذکر شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1542

به "دوربین های رسانه ها اسامی پیشنهادی عون به حریری برای تشکیل دولت را لو دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوربین های رسانه ها اسامی پیشنهادی عون به حریری برای تشکیل دولت را لو دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید