رئیس بنیاد مستضعفان به شهرستان مرزی درمیان سفر می نماید

به گزارش تیم علمی، فرماندار درمیان از سفر رئیس بنیاد مستضعفان کشور به این شهرستان اطلاع داد و گفت: بعضی اختلافات و مسائل اسناد بعضی زمین های مسکونی و زراعی این شهرستان درسفر سعیدی کیا رفع می گردد.

رئیس بنیاد مستضعفان به شهرستان مرزی درمیان سفر می نماید

به گزارش خبرنگاران از درمیان، محمد بشیری زاده پیش ازظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان درمیان با اشاره به نامگذاری سال به اقتصاد مقاومتی، فراوری و اشتغال گفت: اجرای درست سیاست های اقتصاد مقاومتی و نگاه ویژه به فراوریات داخلی زمینه ساز افزایش اشتغال خواهد بود.

وی با بیان اینکه کارخانه سیمان باقران به عنوان قطب صنعتی شهرستان درمیان نقش بسزایی در افزایش اشتغال شهرستان دارد گفت: امیدواریم با راه اندازی بازارچه مرزی این منطقه شاهد رونق هر چه بیشتر اقتصاد در این شهرستان باشیم.

بشیری زاده با اشاره به اینکه مردم ما شایستگی هرگونه خدمتی را دارند اضافه کرد: در زمینه های داخلی و خارجی مسائل مالی وجود دارد و به طور قطع برطرف این مسائل زمانبر است و با فراوری و اشتغال مورد تاکید رهبر انقلاب می توان بخش بزرگی از این مسائل را برطرف کرد.

وی با بیان اینکه خرید کالای ایرانی در افزایش اشتغال و کمرنگ شدن رکود مالی موثر است گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی مردم نیز باید در تمام شئون زندگی خود تمام مولفه های اقتصاد مقاومتی را مدنظر قرار دهند.

فرماندار درمیان توضیح داد : توجه به اقتصاد مقاومتی و حرکت در راستا شاخص های موجود، از مهم ترین مسئولیت دستگاههای اجرایی در شهرستان است.

اجرای طرح های اشتغال خانگی و صنایع دستی با حمایت بنیاد مستضعفان در شهرستان درمیان

مدیرکل بنیاد مستضعفان خراسان جنوبی نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط این بنیاد در شهرستان درمیان گفت: واگذاری 26 هکتار زمین برای ادارات شهرستان وهمکاری برای صدور بسیاری از اسناد مالکیتی از مهم ترین فعالیتهای این نهاد در درمیان بوده است.

حسن خسروی از حمایت بنیاد مستضعفان در بحث اشتغال و اقتصاد خانوار اطلاع داد و اضافه کرد: طرح های اشتغال خانگی و صنایع دستی با توجه به ظرفیت شهرستان با پشتیبانی بنیاد مستضفان مصوب و در روستاها و شهرهای شهرستان اجرا می گردد.

وی از آماده شدن اتمام قراردادهای اراضی مسکونی روستای طاغان شهرستان درمیان اطلاع داد و گفت: در سفر رئیس بنیاد مستضعفان کشور این قراردادها به متقاضیان اهدا خواهد شد و اراضی کشاورزی این روستا نیز به زودی مشخص تکلیف می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 768

به "رئیس بنیاد مستضعفان به شهرستان مرزی درمیان سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس بنیاد مستضعفان به شهرستان مرزی درمیان سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید