سرمربی تیم هندبال سپاهان: تعداد بازیکنان مان کم بود، دور برگشت بهتر عمل می کنیم

به گزارش تیم علمی، سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان ابراز امیدواری کرد که شاگردانش در دور برگشت رقابت های لیگ برتر عملکرد بهتری داشته باشند.

سرمربی تیم هندبال سپاهان: تعداد بازیکنان مان کم بود، دور برگشت بهتر عمل می کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مجید رحیمی زاده سرمربی تیم هندبال سپاهان پس از فزونی برابر هوانیروز و کسب اولین پیروزی تیمش در لیگ برتر هندبال، گفت: تیم هوانیروز تیم خوبی است. ما دو بازی تدارکاتی هم در اصفهان با این تیم داشتیم و چون همشهری هم هستیم، کمی کری خوانی هم داریم.

وی اضافه کرد: خدا را شکر در این بازی تقریبا بازیکنانم خود را پیدا کردند و از موقعیت ها بهتر استفاده کردند. تیمی همواره پیروز است که از موقعیت های پیش آمده بهترین استفاده را کند.

سرمربی سپاهان گفت: ما دو باخت با اختلاف یک یا دو گل داشتیم اما اختلاف مان با حریفان زیاد نبوده است . مشکل تیم من این است که دو هفته قبل از مسابقات 4 تا 5 بازیکن ما تست کرونای شان مثبت شد و آن ها را برای 10 روز همراه تیم نداشتیم. از طرفی محسن طاهری را هم که با این تیم تمرینات را آغاز و کار نموده است را هم روی نیمکت نداشتیم.

رحیمی زاده مطرح کرد: تیمی را به مسابقات آوردیم که 10 تا 15 روز قبل از مسابقات تمرین درست حسابی نداشتند. تعداد نفرات مان کم بود و دو نفرمان کرونا داشتند و در اصفهان ماندند، دو بازیکن آسیب دیده هم داشتیم. همه این ها مزید بر علت شد که ما نتوانیم نتیجه مورد انتظار را کسب کنیم.

وی در مورد آینده این تیم در ادامه لیگ برتر توضیح داد: مطمئن باشید تیم پتانسیل قهرمانی دارد و ما برای قهرمانی می جنگیم. نقاط ضعف را در این هفته پیدا می کنیم و بازیکنان مان هم به ما ملحق می شوند. در دور برگشت خیلی بهتر و قدرتمندتر ظاهر خواهیم شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1308

به "سرمربی تیم هندبال سپاهان: تعداد بازیکنان مان کم بود، دور برگشت بهتر عمل می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم هندبال سپاهان: تعداد بازیکنان مان کم بود، دور برگشت بهتر عمل می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید