سرمربی ردینگ: کی روش خیلی از عزت اللهی تعریف کرد، مراحل جذب کمی پیچیده است

به گزارش تیم علمی، سرمربی تیم ردینگ معتقد است خرید سعید عزت اللهی اتفاق خوبی برای تیم او محسوب می گردد.

سرمربی ردینگ: کی روش خیلی از عزت اللهی تعریف کرد، مراحل جذب کمی پیچیده است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت خبری ردینگ، پیوستن سعید عزت اللهی به تیم ردینگ برای یک فصل به صورت قرضی قطعی گردیده ولی هنوز این بازیکن ایرانی خودش را به باشگاه معرفی ننموده است. هافبک 21 ساله که در عضویت تیم روستوف است در روز سرانجامی فصل نقل و انتقالات تابستانی به تیم ردینگ پیوست اما هنوز به باشگاه جدید خود نیامده است.

پل کلمنت، سرمربی ردینگ درباره جذب سعید عزت اللهی، گفت : سعید هنوز خودش را به باشگاه معرفی ننموده است. ما پنج شنبه با هم صحبت کردیم که او در پاریس بود. عزت اللهی در تیم ملی فوتبال ایران به میدان رفت و عملکرد خوبی برابر ازبکستان داشت و پاس گل تیمش را ثبت کرد. او در حال حاضر در پاریس به سر می برد تا ویزای کارش را بگیرد. همه چیز سر جای خودش واقع شده است. ویزا نیز تایید گردیده و ما منتظریم که او خودش را به باشگاه برساند. من فکر می کنم عزت اللهی ظرف 48 ساعت آینده به انگلیس برسد.

سرمربی ردینگ در ادامه سخنان خود، اضافه نمود: برای او تمرینات سبکی را در نظر گرفته ایم تا رفته رفته بتواند خودش را به سطح تیم برساند. عزت اللهی بعد از جام جهانی 2018 روسیه کمی استراحت داشت و چند هفته ای به روسیه رفت و با روستوف تمرین کرد. بعد از آن نیز به ایران سفر کرد و به خاطر همین کمی زمان را از دست داد. خوشبختانه او تمریناتش را به خوبی انجام داد و بازی خوبی نیز برای تیم ملی به نمایش گذاشت.

کلمنت در سرانجام صحبت های خود، اظهار کرد: من با کارلوس کی روش درباره سعید عزت اللهی صحبت نموده ام. او خیلی از این بازیکن ایرانی تعریف کرد. سپس با خود این بازیکن صحبت کردم و از او احساس خیلی خوبی به دست آوردم. البته مراحل جذب او کمی پیچیده گردیده است. او در بلژیک آزمایشات پزشکی را پشت سر گذاشته است و در ادامه به ازبکستان رفت و برای ایران بازی کرد و حالا برای دریافت ویزا در پاریس است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 54

به "سرمربی ردینگ: کی روش خیلی از عزت اللهی تعریف کرد، مراحل جذب کمی پیچیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی ردینگ: کی روش خیلی از عزت اللهی تعریف کرد، مراحل جذب کمی پیچیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید